اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد

افزایش 20 کانون فرهنگی ـ هنری به کانون‌های نهاوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: در حال حاضر در نهاوند 50 کانون فرهنگی ـ هنری وجود دارد که امسال 20 کانون به این تعداد اضافه می‌شود.

افزایش 20 کانون فرهنگی ـ هنری به کانون‌های نهاوند

میثم مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه 50 کانون در سطح شهرستان فعالیت می‌کند، افزود: از این تعداد 35 کانون روستایی و مابقی شهری هستند.

وی تصریح کرد: در همه کانون‌ها برنامه‌های اوقات فراغت به ویژه در رشته‌های حفظ قرآن، مفاهیم و علوم قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند جزء‌خوانی را از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در ماه رمضان عنوان کرد و بیان داشت: کلاس‌های زبان، کلاس‌های هنری و ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های کانون‌هاست که جوانان در آن شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه افزودن 20 کانون در برنامه امسال ارشاد این شهرستان قرار دارد، خاطرنشان کرد: در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت نیز آموزشگاه آزاد هنری شهرستان، کلاس‌هایی در زمینه هنرهای تجسمی، طراحی، موسیقی در اکثر سازها و گریم را برگزار می‌کند.

مرادی با بیان اینکه در ماه رمضان نمایشی در نهاوند اجرایی عمومی ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر چهار گروه برای شرکت در جشنواره استانی و جشنواره ماه در حال تمرین هستند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه امسال ایجاد حداقل یک خانه دیجیتال در برنامه ارشاد نهاوند قرار دارد، افزود: ما در شهرستان ایجاد خانه دیجیتال را دنبال می‌کنیم که در این راستا چند مکان را برای این امر پیشنهاد کرده‌ایم.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول