اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه:

اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد استحکام انقلاب را در پی دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد، استحکام انقلاب شکوهمند اسلامی را درپی دارد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد استحکام انقلاب را در پی دارد

حجت‌الاسلام محمدعلی فاطمیون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: باید تلاش شود با برنامه‌ریزی منسجم از فرصت اوقات فراغت برای ارتقای بصیرت عمومی نوجوانان و جوانان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت در مساجد فرصتی برای جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به وجود می‌آورد؛ عنوان کرد: دستگاه‌های فرهنگی متولی طرح اوقات فراغت و تاثیرگذار در این طرح باید با طرح‌های ابتکاری و جدید از موازی‌کاری دوری کنند.

فاطمیون تصریح کرد: از میان کانون‌های مساجد طراز اول اسلامی، مسجد جامع تربت‌حیدریه این عنوان را به دست آورد و پلاک مسجد طراز اسلامی در مسجد جامع این شهر نصب شد.

وی گفت: از جمله معیارهای مورد نظر انتخاب این مسجد هماهنگی و همکاری فعالان با محوریت امام جماعت مسجد، دفاع مقدس، برگزاری نماز جماعت در سه نوبت، حضور پررنگ جوانان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی مسجد و... است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد پل ارتباطی با مردم هستند و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد، استحکام انقلاب شکوهمند اسلامی را درپی دارد.

انتهای پیام/70003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول