اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حفظ انسجام و آمادگی بیشتر

فراخوان بسیجیان در کوهبنان برگزار شد

فراخوان بسیجیان کوهبنان در راستای حفظ و انسجام و بر مبنای طرح تحول سپاه و آمادگی هر چه بیشتر گردان‌های عاشورا برگزار شد.

فراخوان بسیجیان در کوهبنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان، فراخوان بسیجیان کوهبنان در راستای حفظ و انسجام و بر مبنای طرح تحول سپاه و آمادگی هر چه بیشتر بسیجیان گردان‌های عاشورا برگزار شد و بسیجیان با پدافند غیرعامل و ساختار سازمانی، مجموعه آموزش‌های نظامی و سازمان رزم، اسلحه‌شناسی، راهکارها و وظایف گردان‌های عاشورا در اغتشاشات آشنا شدند.

اکبر کردی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان کوهبنان در جمع بسیجیان با تبریک فرارسیدن ماه رمضان اظهار داشت: رمضان فرصتی طلایی و ظرفیت‌ساز برای انسان بوده و ماهی مبارک و پرفضیلت در میان مسلمانان است و روزه‌داری در این ماه از جانب خداوند بر مسلمانان واجب شده است.

وی افزود: ماه رمضان، ماه ریزش رحمت و برکت الهی، ماه بارش مهر و عطوفت و مهربانی است، ماهی که بندگان خدا به مهمانی خدا می‌روند و از خیر و برکات و از فضایل بسیار این ماه بهره‌مند می‌شوند.

کردی تصریح کرد: همه انسان‌ها سعی دارند تا در این ماه بندگی کنند و با نیایش و راز و نیاز خود را از همیشه به خدا نزدیک‌تر کنند و آرامش قلبی خود را با دعا کردن در این ماه زیاد کنند.

وی بیان داشت: مهربانی خدا را همیشه می‌توان فهمید، اما در این ماه مهر و مهربانی و بخشندگی خدا را بیشتر متوجه می‌شویم که هر فرصتی را در اختیار بندگان خود قرار می‌دهد تا بتوانیم راه و رسم درست و صحیح را برویم و از هر لحظه زندگی به بهترین نحو استفاده کنیم.

کردی با استناد به حدیثی از امام علی (ع) تاکید کرد: ماه رمضان ماه دعا و مناجات است و ماهی که انسان از لحظه سحر تا لحظه افطار تنها خدا را در نظر دارد و سعی می‌کند که از هر گناهی دوری کند و عاشقانه و از روی اخلاص بندگی می‌کند.

انتهای پیام/80012/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول