اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش فیروزکوه تأکید کرد

بسیج همه نیروها و امکانات برای اجرای دقیق سند تحول بنیادین

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه بر لزوم بسیج همه نیروها و امکانات برای اجرای دقیق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در فیروزکوه تأکید کرد.

بسیج همه نیروها و امکانات برای اجرای دقیق سند تحول بنیادین

ابوالقاسم مهری امروز در حاشیه سخنرانی در جمع معلمان و جامعه فرهنگیان شهرستان فیروزکوه در حسینیه سنگسری‏های این شهر در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از همه اختیارات خود برای اجرای دقیق و مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این شهرستان استفاده می‏کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: این سند راهگشای بسیاری از مشکلات بوده و باید با هماهنگی همه مسئولان و فرهنگیان اجرایی شود.

مهری افزود: تا امروز کارهای خوبی در راستای تحقق اهداف سند بنیادین آموزش و پرورش در فیروزکوه انجام شده است و این اقدامات ادامه می‏یابد.

معلمان پیش‏آهنگان توسعه جامعه هستند

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین در جمع معلمان و جامعه فرهنگیان شهرستان فیروزکوه در حسینیه سنگسری‏های این شهر گفت: معلمان پیش‏قراولان و پایه‏گذاران رشد و توسعه در هر جامعه و نظام حکومتی هستند.

ابوالقاسم مهری اظهارکرد: معلمی بزرگ‏ترین خدمتی است که در جوامع مختلف انجام می‏شود.

وی گفت: اگر خدمات معلمان نبود، بشریت به دور از اخلاق زندگی خود را می‏گذراند و در مسیر انحراف و کج‏اندیشی به سر می‏‏برد و سرنوشتش به مخاطره می‏افتاد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: اگر امروز و پس از گذشت چند قرن توفیق آن داریم که نظام حکومتی را بر اساس دستگاه دولت به پیش ببریم، حاصل زحمات و خدمات معلمان است.

مهری ادامه داد: با این دستاورد، بشریت موفق شد تا برای خود سازماندهی و برنامه داشته باشد و از خلاقیت‏های خود به نحو سازماندهی شده استفاده کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: زندگی مسالمت‏آمیز همراه با حُسن سلوک و اخلاق، تحکیم پیوند خانواده و زندگی در سایه وحدت و بر پایه آموزه‏های دینی و در یک کلام آرامش امروز ما حاصل تلاش‏های مجدانه معلمان است.

مهری تصریح کرد: معلمان بالاترین الگوی انسانی در پیشبرد امور مختلف سرنوشت نوع بشر هستند.

فرهنگیان در خلق حماسه اقتصادی هم پیش‏گام شوند

فرماندار شهرستان فیروزکوه در ادامه با تقدیر از خلق حماسه سیاسی در حوزه انتخابیه فیروزکوه با حضور آحاد مردم ولایی و همیشه در صحنه در عرصه سه انتخابات در منطقه، بیان داشت: امروز شهرستان فیروزکوه بر مدار توسعه و پیشرفت گام برمی‏دارد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: امروز منطقه فیروزکوه به لحاظ ظرفیت سرمایه انسانی و تخصصی یکی از برترین مناطق استان تهران بوده که این مهم حاصل همدلی، وحدت و هم‏افزایی معلمان در کنار دیگر اقشار جامعه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه ابراز امیدواری کرد؛ با هم‏اندیشی جامعه فرهنگیان شهرستان و ارائه ابتکار عمل و خلاقیت‏های فکری بتوانیم در فرصت باقی‏مانده تا پایان سال، در تحقق قسمت دوم پیام سال و خلق حماسه اقتصادی گام‏های اساسی برداریم.

انتهای پیام/2568/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول