اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده عنوان کرد

عدم اجرای هماهنگ طرح شبنم در کشور

فرماندار لنده با اشاره به مزایا و معایب برگزاری طرح شبنم در کشور گفت: طرح شبنم در سراسر کشور به صورت هماهنگ اجرا نشده و این باعث چند نرخی شدن و افزایش قیمت‌ها می‌شود.

عدم اجرای هماهنگ طرح شبنم در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان لنده از جمله شهرستان‌های مستثنی از ورودی و خروجی کالاهای قاچاق بوده که این خود امتیاز ویژه‌ای برای این شهرستان است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب جلوگیری از ورود و خروج اجناس قاچاق به داخل و خارج کشور را یک وظیفه ‌عمومی دانستند و مسئولان را به این امر رهنمون ساختند.

فرماندار لنده گفت: اگر ما به این توصیه‌ گهر بار مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم می‌توانیم حماسه اقتصادی را در کشور رقم زنیم.

وی افزود: ثمره مبارزه با قاچاق کالا و ارز چیزی جز حماسه اقتصادی نبوده چراکه باعث سامان بخشیدن به اقتصاد و وضع بازار می‌شود.

وی به ترویج فرهنگ غلط استفاد ه از اجناس خارجی در کشور اشاره کرد و گفت: ما باید فرهنگ استفاده از محصولات داخلی را از خود شروع کنیم .

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان لنده گفت: برند خارجی نداشتن نباید مانع از مصرف کالاهای داخلی و تولید ملی شود چراکه این مهم خود ضربه‌ جبران‌ناپذیری به تولید و اقتصاد کشور وارد می‌سازد.

وی با اشاره به اجرای طرح شبنم توسط وزارت صنایع در کشور، اذعان داشت: طرح شبنم در سراسر کشور به صورت هماهنگ اجرا نشده و این خود یکی از معایب اساسی این طرح است.

فاطمیان گفت: این طرح که یکی از طرح‌های بسیار خوب وزارت صنایع بوده اگر به صورت هماهنگ در کشور اجرا نشود، نمی‌تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

وی یادآور شد: عدم هماهنگی در اجرای طرح تاکنون باعث افزایش قیمت ها و چندنرخی شدن در کشور شده است.

انتهای پیام/82013/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول