اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت شورای شهر اردبیل صورت گرفت

کاهش 5 هزار تومانی تعرفه اشتغال حمل و نقل باری در اردبیل

با موافقت شورای شهر اردبیل مبلغ 5 هزار تومان از رقم ابلاغی وزارت کشور مبنی بر ساماندهی وسایط حمل و نقل باری در اردبیل کاسته شد.

کاهش 5 هزار تومانی تعرفه اشتغال حمل و نقل باری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که صبح امروز و در محل شورای شهر اردبیل برگزار شد، به دنبال طرح شیوه‌نامه ساماندهی حمل و نقل بار شهری اعضای شورای شهر با کاهش 5 هزار تومانی هزینه صدور پروانه اشتغال را برای مدت دو سال برای وانت‌بارها 20 هزار تومان و کامیونت‌ها 25 هزار تومان تعیین کرده‌اند که به همین ترتیب هزینه تمدید پروانه،‌صدور المثنی و تبدیل پلاک شخصی به پلاک قرمز نیز به تبع آن کاهش می‌یابد.

فروش 35 باب مغازه مشارکتی شهرداری با انتشار آگهی مزایده

شورای شهر اردبیل همچنین با درخواست شهرداری مبنی بر فروش 35 باب مغازه از طریق درج آگهی به شکل مزایده در خشکبار‌فروشان، طبقه همکف شوراسنتر، بازار طلافروشان جدید، بازار امام حسین (ع) و پاساژ عبدالله‌زاده موافقت کرد.

اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار برای مطالعه و کاوش باستان‌شناسی تپه سربند

اعضای شورای شهر اردبیل با اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار برای عقد قرارداد با دانشگاه محقق اردبیلی برای مطالعه تپه سربند از نظر کاوش‌های باستان‌شناسی موافقت کردند.

در این مصوبه اعضای شورای شهر اردبیل تاکید کردند که این کاوش‌ها در مدت زمان مشخص و در اسرع وقت با اولویت جاده مغان انجام شود تا به سرعت پروژه پارک سربند آماده افتتاح شود.

در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل همچنین با تصویب 500 میلیون تومان اعتبار از محل متمم بودجه برای اجرا، تکمیل و تعریض پل گلمغان در نظر گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دویست و هشتادمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دور سوم اعضای شورا همچنین به بخشودگی جرایمی رای دادند که بر اساس آن جامعه خیرین مسکن‌ساز حضرت امیر (ع) که برای مددجویان بهزیستی واحدهای مسکونی احداث می‌کند از بخشودگی 17 میلیون و 800 هزار تومان برخوردار شوند.

انتهای پیام/62001/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول