اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از دو ماه مانده از عمر شورای سوم

تحلیف عضو جدید شورای شهر اردبیل برگزار شد

در حالی که کمتر از دو ماه به پایان عمر شورای سوم شهر باقی مانده است ماریا موسوی عضو جدید شورای شهر اردبیل با انجام مراسم تحلیف به عضویت شورای شهر اردبیل در‌آمد.

تحلیف عضو جدید شورای شهر اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه صبح امروز شورای شهر اردبیل و به دنبال استعفای علیرضا دباغ عبداللهی که هفته گذشته این استعفا مورد پذیرش اعضای شورای شهر اردبیل قرار گرفت ماریا موسوی عضو علی‌البدل شورای شهر اردبیل با حکم فرمانداری راهی پارلمان محلی شد تا در مدت حدود دو ماه باقی‌مانده بتواند به انجام وظایف محوله بپردازد.

در این مراسم عضو جدید شورای شهر اردبیل ضمن انجام مراسم تحلیف اعلام کرد که فرصت اندک پیش آمده فرصت خوبی است تا بتوانیم با همدلی و همفکری بیشتر با شورای سوم کارها را به پیش برده و اهداف مردمی پارلمان محلی را پیاده کنیم.

ماریا موسوی خاطرنشان کرد:‌ جایگاه شورا جایگاه قانونی تصویب قوانین، مقررات و همچنین اعمال نظارت بر کارهای عمران و آبادانی و برنامه‌ریزی‌های متعدد شهرداری است که به یقین در دور سوم شورا حرکت‌های خوبی انجام شده که همکاران و منتخبان شورای شهر در دور چهارم نیز این روند را ادامه می‌دهند.

شهرداری بدون فرصت‌سوزی کارهای عمرانی را پی بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در این جلسه علی هدایتی منتخب شورای چهارم نیز با حضور در محل جلسه هفتگی شورای شهر در جریان روند کار و اجرای امور قرار گرفت.

این منتخب دور چهارم در سخنانی با قدردانی از تلاش و پیگیری‌های اعضای شورای شهر در دور سوم در پیگیری امور گفت: یکسری خدمات سریع و به موقع مورد مطالبه مردم است که به نظر می‌رسد شهرداری با توان بالای اجرایی قدرت انجام این خدمات را دارد.

وی با قدردانی از وقت‌شناسی و استفاده بهینه از فرصت‌ها در انجام خدمات شهری آن هم در فصل کاری یادآور شد: این جای قدردانی دارد که شهردار اردبیل در نهایت گمنامی از اولین روزهای سال جاری کار را آغاز کرده و حتی در انتخابات نیز به رغم برخی هجمه‌ها و فشارها همچنان کارهای عمرانی را مصرانه ادامه داده و پیگیر بوده است.

منتخب دور چهارم شورای شهر اردبیل تصریح کرد: با این حرکت و شاهکار خدمت‌رسانی شهردار اردبیل رضایت اعضای جدید شورای شهر را فراهم خواهد کرد و ما با بررسی همه جوانب سعی خواهیم کرد با همراهی و همفکری اعضای شورای شهر چهارم بتوانیم قدردان زحمات شهردار اردبیل و زمینه‌ساز ابقای او باشیم.

هدایتی به برخی کم‌توجهی‌های تاریخی در حوزه عمران و آبادانی شهر اشاره کرد و بیان داشت: به یقین ظرفیت‌های بالقوه شهر و دیار‌مان اردبیل بسیار بالاست که باید این ظرفیت‌ها به بالفعل تبدیل شود و ما اگر در دور چهارم شورا تنها دو سال جانانه کار کنیم و در خدمت مردم باشیم قطعاً رضایت مردم برقرار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه با تصویب اعضای شورای شهر اردبیل مقرر شد تمام مسئولیت‌های عبداللهی عضو سابق شورای شهر اردبیل در قالب کمیسیون‌ها و عضویت در کمیته‌ها و جلسات مختلف به ماریا موسوی که جانشین عضو مستعفی شده است منتقل شود تا این عضو جدید بتواند در جلسات و نشست‌های تخصصی شورا و همچنین شهرداری و دستگاه‌های ذیربط آن حضور پیدا کند.

جواد قرآن‌نویس عضو شورای شهر اردبیل گفت: ماریا موسوی چهار سال در دور اول شورای شهر در خدمت شهروندان بوده و اشرافیتی واقعی به مسائل فنی و ساخت و سازهای شهری دارد و قطعاً در مسئولیت جدید و حضور در کمیسیون‌ها می‌تواند ادامه دهنده راه عضو مستعفی باشد.

انتهای پیام/62001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول