اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل خبر داد

برگزاری جشنواره «رسانه و نظم و امنیت عمومی» در اردبیل /رسانه‌ها مشارکت کنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره‌ «رسانه و نظم و امنیت عمومی» به همت معاونت اجتماعی ناجا برگزار می‌شود که از رسانه‌های استان اردبیل انتظار می‌رود در این جشنواره حضور پیدا کنند.

برگزاری جشنواره «رسانه و نظم و امنیت عمومی» در اردبیل /رسانه‌ها مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ شهبازی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: معاونت اجتماعی ناجا در پی آن است تا در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف اجتماعی خود این جشنواره را برگزار کند که متولیان برگزاری این جشنواره امیدوارند با همکاری و همراهی اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه زمینه را برای افزایش روز‌افزون احساس امنیت تک تک شهروندان فراهم سازد.

وی تصریح کرد: در این راستا جشنواره «رسانه و نظم و امنیت عمومی» با هدف تقویت بستر‌ها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی بیشتر مدنظر است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با برشمردن محورهای این جشنواره گفت: ظرایف روانشناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش‌وری رسانه‌ها در حیطه ترویج قانونگرایی و نظم‌پذیری از محورهای اصلی به شمار می‌رود.

شهبازی افزود: البته دو محور ساز و کارهای رسانه‌ای، ‌ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم از جمله رویکردهای دیگر این جشنواره است که رسانه‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن این محورها آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آثار منتشر شده از 30 خرداد ماه امسال تا 20 دی ماه سال جاری پیرامون اهداف و محورهای جشنواره مورد پذیرش قرار می‌گیرد و کلیه روزنامه‌نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌ها خبری در بستر اینترنت می‌توانند از این فرصت برای حضور در جشنواره استفاده کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل آخرین مهلت ارسال آثار را 30 دی ماه و داوری نهایی را نیز 10 بهمن ماه اعلام کرد و یادآور شد: زمان برگزاری مراسم و تقدیر از برگزیدگان همزمان با ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

شهبازی ادامه داد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی یاد شده چاپ شده باشد و هر متقاضی می‌تواند تمام آثار متنی خود را با مراجعه به سایت جشنواره ثبت کرده و یا به نشانی دبیرخانه ارسال کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه به سه نفر خبرنگار و رسانه برتر در هر بخش شامل رسانه‌های مکتوب و مجازی لوح یادبود، تندیس و جایزه نفیس اهدا می‌شود، تاکید کرد: این جوایز از رقم 5 میلیون ریال تا 20 میلیون ریال خواهد بود که هیئت داوران جایزه ویژه خود را نیز به مبلغ 30 میلیون ریال به پدید‌آورنده برتر اهدا خواهد کرد.

انتهای پیام/62005/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول