اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان:

فراخوان جشنواره هنر و رسانه در کرمان منتشر شد

رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: فراخوان سومین جشنواره هنر و رسانه استان کرمان در هشت قالب منتشر شد.

فراخوان جشنواره هنر و رسانه در کرمان منتشر شد

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: فراخوان سومین جشنواره هنر و رسانه استان کرمان در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، مقاله، خبر، تیتر، کاریکاتور و عکس منتشر شد.

وی بیان داشت: رسانه‌ها با تحولاتی که در جنبه‌های مختلف داشته‌اند، می‌توانند به عنوان حاملان و منتقل‌کنندگان پیام در ساخت فرهنگ عمومی، باورها و افکار عمومی مؤثر باشند.

رئیس حوزه هنری استان کرمان عنوان کرد: برپایی جشنواره هنر و رسانه ابتکاری نوین در عرصه روزنامه‌نگاری استان کرمان بوده و به عنوان بستری مناسب برای حضور هنرمندان، فعالان و اساتید مطرح مطبوعاتی و زمینه‌ای برای ارتقای بخش فنی محتوای حوزه رسانه می‌تواند پاسخی مناسب به‌شمار آید.

سالاری افزود: این جشنواره با هدف پویاتر شدن و رشد هنر در جامعه، بالا بردن کیفیت اطلاع‌رسانی در زمینه هنر، آشنایی هر چه بیشتر با فنون کار با رسانه، سنجش توانایی‌های فعالان هنر در عرصه رسانه، تقویت روزنامه‌نگاری تخصصی، ارتقای محتوای بخش فرهنگ و هنر و همچنین بالا بردن سطح علمی شرکت‌کنندگان با برپایی کارگاه‌های آموزشی از سوی حوزه هنری استان کرمان برگزار می‌شود.

وی در مورد شرایط و مقررات جشنواره هنر و رسانه گفت: آثار باید در یکی از قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، مقاله، خبر، تیتر، کاریکاتور و عکس ارائه شوند و محتوای هر یک از قالب‌ها باید مرتبط با یکی از رشته‌های هنری باشد.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: تمام روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد استان کرمان که در مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و نمایندگی سراسری در کرمان فعالیت می‌کنند، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

سالاری خاطر نشان کرد: تنها آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شوند که از ابتدای آبان‌ماه سال 90 تا پایان تیر‌ماه 92 در یکی از نشریات استان یا ضمیمه نشریات سراسری که مربوط به استان کرمان است به چاپ رسیده باشند.

وی افزود: نمایندگان خبرگزاری‌ها در کرمان برای شرکت در جشنواره باید دو برگ پرینت از صفحات آثار مورد نظر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری استان کرمان ابراز داشت: متقاضیان می‌توانند، حداکثر در دو بخش و در هر بخش فقط با دو اثر در جشنواره شرکت کنند و آثار فاقد نام نویسنده یا عنوان مستعار باید به تأیید مدیر مسئول نشریه یا خبرگزاری رسیده باشد.

سالاری، تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره و  یک نسخه از اصل نشریه‌ای که اثر در آن به چاپ رسیده است به انضمام متن نهایی تایپ شده‌ مطلب قبل از طراحی به صورت فایل word را از جمله مدارک برای شرکت در جشنواره هنر و رسانه ذکر کرد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 25 مردادماه سال جاری است، ابراز داشت:‌ شرکت‌کنندگان آثار خود را به نشانی کرمان، خیابان امام خمینی (ره)، کوچه هشتم، حوزه هنری استان کرمان، دبیرخانه مسابقات و جشنواره‌ها ارسال کنند.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول