اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اهدای لوح تقدیر از سوی معاونت هنری وزارت ارشاد

مدیر نمایندگی خبرگزاری فارس در کرمان تجلیل شد

مدیر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان کرمان به واسطه اطلاع‌رسا‌نی مناسب در حوزه فرهنگ و هنر از سوی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد.

مدیر نمایندگی خبرگزاری فارس در کرمان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت و شاخص استان کرمان، اصغر سعیدی مسئول نمایندگی خبرگزاری فارس در شمال استان کرمان نیز به واسطه  اطلاع‌رسا‌نی مناسب در حوزه فرهنگ و هنر با اهدای لوح تقدیر از سوی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد.

رضا محمدی مشاور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین اظهار داشت: سفرهای استانی نماینده معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سه سال قبل به منظور دیدار با پیشکسوتان هنری هر استان آغاز شد.

وی افزود: این سفر از استان‌های مرزی کشورمان آغاز شد و کرمان پانزدهمین استانی است که این دیدارهای دوستانه در آن برگزار می‌شود.

محمدی عنوان کرد: ما نام این سفرها را صله رحم صنفی گذاشتیم و ماموریت داریم تا از هنرمندان پیشکسوت و بزرگان هنری هر استان و حامیان این حوزه تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ و هنر دو بال امر به معروف و نهی از منکر هستند که اگر تقویت شوند، مطمئنا این دو فریضه الهی نیز در کشور تقویت و گسترش می‌یابند.

جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این مراسم اظهار داشت: هنری که رنگ خدایی داشته و برای رضای الهی انجام گیرد در تاریخ جاودانه می‌ماند. 

وی با تاکید بر استقامت و پایداری در حوزه فرهنگ و هنر افزود: زودرنج بودن و دست از کار کشیدن در حوزه فرهنگ و هنر جایگاهی ندارد و باید استقامت و پایداری ورزید.

کمالی مخاطب‌شناسی را از اصول کار هنری دانست و تصریح کرد: باید با زبان مخاطب آشنا بود و سخن گفت تا هنر ما اثرگذار باشد.

وی آسیب‌شناسی، استفاده از تجارب دیگران و احترام به پیشکسوتان را از موارد ضروری حوزه هنر عنوان کرد و بیان داشت: مراقب هنرهای کذایی نیز باشیم تا هنر متعهد و پایدار ما جاودانه باشد.

به گزارش فارس در این آیین از پیشکسوتان هنری استان کرمان در رشته‌های خوشنویسی، هنرهای تجسمی، سینما، تئاتر، موسیقی، عکاسی و ... تجلیل به عمل آمد.

همچنین از حامیان فرهنگ و هنر استان کرمان از جمله اهالی رسانه و مطبوعات، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان، بسیج هنرمندان و ... تقدیر شد.

 

 

 

 

 

.................................

گزارش از شیما صفرزاده

عکس از محسن رجب‌پور

................................

انتهای پیام/80017/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول