اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

کارآفرینان برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

کارآفرینان برتر چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شدند.

کارآفرینان برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان اظهار کرد: امروز بشریت نظریه جدیدی را مطرح می‌‌‌کند ‍‌‌‌‌و چنین می‌پندارد که علمی برتر است که بتواند تبدیل به فناوری و کسب ثروت شود.

علی‌اصغر عنابستانی افزود: در حال حاضر کشوری در جهان برتری دارد که با خلاقیت و نوآوری منابع را به تولید برساند و میزان بهر‌ه‌وری‌اش از هزینه‌هایش بیشتر باشد.

عنابستانی با اشاره به نیاز حال حاضر جامعه، گفت: نظام فکری امروز بشر به جز تحول و تغییر و به‌روز شدن لحظه‌ای هیچ نگرش دیگری را نمی‌پسندد و باید با این طرز فکر نوین همراه شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نظام آموزش کشور باید خروجی‎اش یک محصول ایده‌پرور باشد، خاطرنشان کرد: در نظام آموزشی به جای اصول مقلد باید محصولی منتقد،خلاق و ایده‌پرور داشته باشیم که با نیازهای جامعه همگون باشد.

وی ادامه داد: باید در این نظام افراد خلاقی رشد یابند که خلاهای جامعه را ببینند و با شجاعت برای پرکردن نقاط آسیب و کاستی وارد میدان شوند.

عنابستانی با بیان اینکه همه افراد در هر شغلی می‌توانند کارآفرین باشند، یادآور شد: برای نمونه یک کشاورز با ایجاد ابتکار و افزایش محصول و یک کارمند با استفاده از فضاهای خالی و ساز و کارهای استفاده نشده در ادارات می‌توانند با افزایش بهره‌وری به کارآفرین تبدیل شود.

این مسئول خطرپذیری را لازمه کارآفرینی دانست و تاکید کرد: داشتن ایده نو کافی نیست بلکه نیروی محرکی از درون باید این ایده را به فکری که موجب ایجاد یک تولید جدید می‌شود تبدیل کند و در واقع کارآفرینی موفق‌تر است که قدرت خطر پذیری بیشتر دارد.

به گزارش فارس در این جشنواره با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مدیرکل سازمان صنعت،معدن و تجارت بختیاری، رئیس کانون کارآفرینان، مدیرکل بیمه سلامت استان، مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان از هشت کارآفرین و کارگر نمونه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول