اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نایب قهرمان آسیایی پرش ارتفاع در مازندران تجلیل شد

کیوان قنبرزاده، صاحب مدال نقره مسابقات آسیایی پرش ارتفاع در در زادگاهش مازندران مورد تجلیل قرار گرفت.

نایب قهرمان آسیایی پرش ارتفاع در مازندران تجلیل شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد سعادتمند امشب در مراسم تجلیل از کیوان قنبرزاده که اخیراً در مسابقات آسیایی پرش ارتفاع صاحب عنوان نایب قهرمانی شد، افزود: کیوان با کمترین امکانات به این مقام دست یافت که از نظر ما مدال وی با مدال المپیک برابری می‌کند.

وی با اشاره به فراهم ساختن کمترین امکانات برای قنبرزاده، تصریح کرد: کیوان با کمترین امکانات به نوک قلعه کهن رسید و در هر مسابقه‌ای که اعزام می‌شود، برای کشورمان مدال و افتخارآفرینی می‌کند.

سعادتمند بیان داشت: کیوان در حالی به مدال نقره آسیا رسید که این مدال پس از 30 سال در پرش ارتفاع نصیب ورزش ایران شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: وظیفه ما مدیران فراهم کردن امکانات و اعتبار خوب برای ورزشکاران است که بنا به دلایلی در برخی مواقع قهرمانان ما از امکانات خوب محروم هستند.

سعادتمند در ادامه درباره تنها پیست دوومیدانی استاندارد استان گفت: در بودجه 92 تلاش می‌شود که با اعتبار ویژه پیست شهید متقی ساری پس از سال‌ها بازسازی و ترمیم شود.

وی متذکر شد: با ترمیم پیست دوومیدانی به طور حتم استقبال ورزشکاران به این رشته بیشتر و در مقابل نیز افتخارآفرینی این رشته ورزشی از سوی ورزشکاران استان در کشور افزایش می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان با اشاره به مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش استان در شش ماه نخست سال اظهار داشت: در سال جاری در دو مرحله از ورزشکاران مدال‌آور مازندران در شش ماه نخست و شش ماه دوم تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول