اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از خانواده «امید عباسی» در برنامه بر آستان جانان

بر آستان جانان فرهنگسرای ولاء فردا شب از خانواده شهید امید عباسی آتش‌نشان شهید با موضوع مهربانی با مردم و هنرمندان امیر غفارمنش و حمید فولادی تجلیل خواهد کرد.

تجلیل از خانواده «امید عباسی» در برنامه بر آستان جانان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، برنامه بر آستان جانان در شب پنجم با حضور کارشناس مذهبی حجت‌الاسلام والمسلمین عفتی، رئیس سازمان تفحص شهدا و قائم مقام رئیس کل عقیدتی سیاسی ارتش، خانواده شهید آتش‌نشان امید عباسی، امیر غفارمنش، هنرپیشه و حمید فولادی، خواننده برگزار می‌شود.

امید عباسی، مأمور آتش‌نشانی که در سال 1379 به استخدام سازمان آتش‌نشانی پایتخت درآمده بود ظهر روز سه‌شنبه زمانی که برای اطفای حریق در طبقه دهم یک ساختمان مسکونی مشغول بود با دختر بچه‌ای 9 ساله روبه رو شد که قصد داشت از ترس آتش خود را از طبقه دهم ساختمان به بیرون پرتاب کند.

عباسی با مشاهده این صحنه به سمت او رفته و پس از قراردادن ماسک اکسیژنش روی صورت او، وی را برای انتقال به محل امن به همکارش تحویل داد، اما خود دچار دودزدگی شدید شد.

آتش‌نشانان، امید عباسی را به بیمارستان منتقل کردند، اما پس از گذشت کمتر از 24 ساعت او به علت مصدومیت دچار مرگ مغزی شده بود و پس از آن اقدامات برای اهدای اعضای بدن وی که خود نیز پیش از آن با ثبت‌‌نام و دریافت کارت اهدای عضو آمادگی‌اش را برای آن اعلام کرده بود، آغاز شد.

فرهنگسرای ولاء در نظر دارد به منظور ارج نهادن به این کار بزرگ از خانواده آن شهید بزرگوار که در شهرری ساکن هستند در برنامه بر آستان جانان تجلیل کند.

در این برنامه از هنرمند امیر غفارمنش، تجلیل و حمید فولادی، خواننده به صورت زنده هنرنمایی خواهد کرد.

در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین عفتی در خصوص مهربانی با مردم سخنرانی خواهند کرد.

پنجمین شب از برنامه بر آستان جانان به صورت زنده از شبکه 3  سیما پخش خواهد شد.

در این برنامه ابوالفضل آقاخانی و امیر حسین جعفرپور مجری و ایزدپناهی، قاری ممتاز کشور برنامه را آغاز خواهند کرد.

در ادامه این برنامه گروه کر سالمندان برنامه‌هایی را اجرا خواهند کرد.

در پایان همانند شب‌های گذشته دعاها در گوی شیشه‌ای قرار می‌گیرد و به قید قرعه 3 دعا از آن خوانده می‌شود.

برنامه برآستان جانان مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 با مشارکت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 و به همت فرهنگسرای ولاء از شب اول ماه مبارک رمضان به مدت 17 شب بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی ـ ورزشی قمربنی‌هاشم (جانبازان) واقع در خیابان فدائیان اسلام ، بالاتر از  پل سیمان میزبان اهالی شهرری خواهد بود.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول