اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نیر خبر داد

راه‌اندازی اردوگاه ترک اعتیاد در شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر از راه‌اندازی اولین اردوگاه ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی اردوگاه ترک اعتیاد در شهرستان نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر فخر‌الدین زاهد ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان نیر اظهار داشت: تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام یافته جهت احداث اردوگاه ترک اعتیاد در شهرستان نیر مطلوب است به طوری که این امر با همکاری مسئولان ذیربط محقق شد و این کمپ آمادگی پذیرش معتادین جهت ترک را دارد.

وی از روند رو به افزایش مصرف مواد مخدر در جامعه ابراز نگرانی کرد و افزود: افزایش مصرف مواد‌مخدر به خصوص از نوع صنعتی که به شدت خطرناک و ترک آن بسیار مشکل است معضلی است که رفع آن توجه همگان را به این امر می‌طلبد.

فرماندار شهرستان نیر به نقش تاثیرگذار روحانیون و ائمه جماعت جهت آگاهی بخشی به مردم از طریق سخنرانی‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: روحانیون می‌توانند با استفاده از نفوذ خود در بین مردم زمینه آشنایی بیشتر مردم به خصوص قشر جوان جامعه را با آسیب‌ها و پیامد‌های خانمانسوز اعتیاد را فراهم آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زاهد در پایان سخنان خود از کمک نقدی بیش از 2 میلیارد ریالی اداره بهزیستی نیر خبر داد و ابراز داشت: هم اکنون 2هزار نفر از افراد سالمند و ناتوان در شهرستان نیر زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.

انتهای پیام/62003/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول