اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران:

53 کمپ ترک اعتیاد در مازندران فعال هستند

مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید اینکه 53 کمپ ترک اعتیاد در مازندران فعالیت دارند، گفت: بهزیستی مازندران در 80 دانشگاه و مدرسه مازندران آموزش مهارت زندگی می‌دهد.

53 کمپ ترک اعتیاد در مازندران فعال هستند

روح‌الله ردائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: 53 کمپ و مرکز ترک اعتیاد در سطح استان مازندران فعالیت داشته و همچنین 36 مرکز متادون‌تراپی نیز برای ترک اعتیاد برای کاهش اعتیاد تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یک مرکز ترک شیشه به صورت بستری 20 تختخوابی در قائمشهر فعال است، گفت: هشت مرکز کاهش آسیب DIC شیلتر یا پناهگاه شبانه را در بخش اعتیاد داریم و همچنین در خصوص پیشگیری از اعتیاد هم آموزش‌های مهارت زندگی قبل و بعد از ازدواج به مزدوجان پنج سال اخیر داشتیم و 80 دانشگاه و مدارس در مورد آموزش‌های مهارت زندگی در برنامه داریم.

ردائی با تاکید بر اینکه همیار سلامت و بهداشت روان در بخش اعتیاد با برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی برای کاهش این معضل خانمان‌سوز تلاش دارند، اذعان داشت: شماره تلفن 123 نیز آماده پاسخگویی در مورد مشاوره و راهنمایی در زمینه اعتیاد و مسائل اجتماعی است که به صورت 24 ساعته به مردم پاسخگویی می‌کند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول