اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماه نخست سال جاری

یک میلیون نفر زیرپوشش تامین اجتماعی آذربایجان غربی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در سه ماه نخست سال جاری، تعداد افراد زیرپوشش تامین اجتماعی در آذربایجان غربی به بیش از یک میلیون نفر رسید.

یک میلیون نفر زیرپوشش تامین اجتماعی آذربایجان غربی هستند

رضا وجدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: روند زیرپوشش قرار گرفتن افراد در سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی هر سال افزایش می‌یابد به طوری که در سه ماه نخست سال جاری تعداد افراد زیرپوشش تامین اجتماعی استان به بیش از یک میلیون نفر رسید.

وی از روند روبه رشد تعداد بیمه‌شدگان در سال جاری خبر داد و افزود: در سه ماه نخست سال جاری یک میلیون و 9 هزار و 653 نفر در آذربایجان غربی زیرپوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی بودند.

وجدانی اضافه کرد: سال گذشته 931 هزار و 243 نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی زیرپوشش اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی بودند که از این تعداد 317 هزار و 930 نفر بیمه‌شده اصلی و 613 هزار و 304 نفر بیمه‌شده تبعی بودند.

وی تعداد کارگاه‌های فعال پیمانکاری استان در سال گذشته را 12 هزار و 646 عدد عنوان کرد و افزود: تعداد کارگاه‌های فعال غیرپیمانکاری استان در سال گذشته 35 هزار و 911 عدد بود که در این میان تعداد کارگاه‌های نیمه‌فعال استان نیز 23 هزار و 578 عدد بوده است.

وجدانی تصریح کرد: سال گذشته دو هزار و 601 میلیارد و 327 میلیون ریال از بابت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت به بیمه‌شدگان استان پرداخت شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این سازمان به منظور گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی و با هدف حمایت از اقشار مختلف جامعه تشکیل شده است و افراد می‌توانند از خدمات مختلف این سازمان در قالب انواع بیمه‌نامه‌های مختلف برخوردار شوند.

انتهای پیام/61009/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول