اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از یک نشست اداری

میزان سرطان‌زایی کدام چای بیشتر است / محقرترین فضای ادارات کجاست

در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد از نمازخانه‌ها به عنوان محقرترین فضای اداری یاد شد.

میزان سرطان‌زایی کدام چای بیشتر است / محقرترین فضای ادارات کجاست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همواره در نشست‌های اداری موضوعاتی مطرح می‌شود که هر چند حاشیه‌ها هستند اما میزان مخاطب‌پذیری آن‌ها از اصل مطلب بیشتر است.

نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که همواره در روزهای پنج‌شنبه برگزار می‌شد به دلیل تعطیلی پنج‌شنبه هر هفته در استان، به روز چهارشنبه موکول شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از هر دری سخن گفت از جمله این که چرا باید در استان همه چراغ‌ها را استاندار فوت کند تا خاموش شود؟

صابری با بیان مثلی که ریشه در ضرب‌المثل‌های کهن زبان شیرین فارسی دارد در همین خصوص گفت: برخی مدیران در استان ما منتظر هستند که حرف‌های آن‌ها را استاندار بزند، معوقات آن‌ها را استاندار پرداخت کند و بالاخره بیشتر کارهای آن‌ها را استاندار انجام دهد که برگرفته از همان مثل معروف فوت کردن چراغ توسط یک نفر است.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت نمازخانه‌ها در استان انتقاد کرد و گفت: در اماکن عمومی هم وضعیت بدتر است و آخرین اتاق با موکت‌های پاره را به نمازخانه اختصاص داده‌اند.

صابری البته در این نشست از سه دستگاه برتر در زمینه برپایی نماز جماعت یعنی آموزش و پرورش، فرودگاه یاسوج و راه و شهرسازی تقدیر کرد.

رئیس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از برخی ادارات که بدهی خود را به آب و برق و تلفن پرداخت نمی‌کنند انتقاد شفافی کرد و گفت: چایی که با چنین گازی در اداره‌ای دم می‌شود، سرطان‌زا است.

صابری وضو گرفتن با چنین آبی را هم دارای اشکال دانست و گفت: این بی‌نظمی‌ها بسیار نازیبا است که مسئولان باید سهل‌انگاری در پرداخت‌ها نکنند.

عقب‌ماندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در توسعه دولت الکترونیک یکی دیگر از مهم‌ترین دغدغه‌های استاندار در این جلسه بود که وضعیت استان را نسبت به کل کشور ضعیف و نامناسب ارزیابی کرد.

کوتاهی از حفاظت منابع طبیعی هم یکی دیگر از موضوعاتی بود که به عنوان یک دغدغه از سوی استاندار مطرح شد که از آتش‌سوزی‌های گسترده در مراتع و جنگل‌ها به عنوان عمده‌ترین دلیل خود بر این موضوع یاد کرد.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول