اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

ولایت‌مداری و صداقت در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد موج می‌زند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ولایت‌مداری و صداقت از خصلت خوب و مناسب رسانه‌های این استان است که در خلق حماسه سیاسی نقش بی‌بدیلی ایفا کردند.

ولایت‌مداری و صداقت در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد موج می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری ظهر امروز در مراسم تجلیل از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در راستای خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری گفت: ملت سرافراز ایران به رهبری اخلاص، مومن، متعهد، شجاع و بصیر در اداره امور مملکتی افتخار می‌کند.

وی به نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی صورت گرفته از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: با نامگذاری سال با این عنوان مناسب و به‌جا بسیاری از برنامه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تدابیر هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت و آگاهی آحاد مردم و رسانه‌های استانی حماسه سیاسی 24 خرداد به گونه‌ای محقق شد که زبان همه دشمنان نظام و انقلاب لال و کمرهایی که برای نابودی اسلام بسته شده بود نیز شکسته شدند.

امیری نقش رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمدی در خلق حماسه سیاسی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌های این استان به واقع عملکرد مناسب در تمامی زمینه‌ها داشته و دارند به گونه‌ای که گفته شده رسانه معاند با نظام در استان وجود ندارد و کلیه اصحاب رسانه در خط امامت و ولایت حرکت می‌کنند.

این مسئول نظامی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که در طول دوران خدمت در استان‌ها و مناطق مختلف که بودم، ولایت‌مدارتر و صادق‌تر از رسانه‌های این استان ندیدم، عنوان کرد: ولایت‌مداری و صداقت از خصلت خوب و مناسب رسانه‌های این استان است که در خلق حماسه سیاسی نقش بی‌بدیلی ایفا کردند.

وی ادامه داد: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد اعم از صدا و سیما و مطبوعات تلاش برای فرهنگ مکتب عاشورا داشته و دارند و برای انتقال فرهنگ به نسل‌های آینده نیز تلاش‌های مضاعفی در این خصوص داشتند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که رسانه‌های استانی در خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری دین خود را ادا کردند، اظهار داشت: تلاش کلیه خبرنگاران توسعه و پیشرفت استان است که همواره صادقانه در این عرصه فعالیت می‌کنند.

وی از دلایل خدمت صادقانه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی در عرصه اطلاع‌رسانی را خصلت و اخلاص اقوام لر عنوان کرد و گفت: کلیه رسانه‌های استان با روحیه بسیجی خود سعی بر خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری داشتند که این امر نیز محقق شد.

امیری عملکرد رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمدی در خلق حماسه سیاسی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌های استان باید همواره به عنوان رابط بین مردم و مسئولان باشند تا مسئولان زودتر بتوانند مشکلات جامعه را برطرف کنند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول