اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سردمداری جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی محاسبه شد

بدهی 25 میلیارد تومانی مشترکین گاز در کهگیلویه و بویراحمد

در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد از بدهی 25 میلیارد تومانی مشترکین گاز در این استان خبر داده شد.

بدهی 25 میلیارد تومانی مشترکین گاز در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در آن موضوعات مختلفی در دستور کار قرار گرفت.

یکی از موضوعاتی که در این نشست مطرح شد مربوط به عدم پرداخت عوارض و هزینه آب و گاز و تلفن توسط دستگاه‌های اداری بود.

در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌های اداری خواست تا نسبت به تسویه فیش‌های ادارات خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

حسین صابری با انتقاد شدید از پرداخت نکردن گازبهای ادارات و سی‌ان‌جی‌ها و برخی از مشترکین خانگی گفت: با همین پول گاز است که به دورترین نقاط استان گازرسانی می‌شود.

وی از مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست درخواست کرد تا میزان بدهی گاز مشترکین شفاف بیان شود که هوشنگ صیدالی به میزان بدهی 25 میلیارد تومانی گاز در استان اشاره کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بخش عمده‌ای از این بدهی را مربوط به جایگاه‌داران سی‌ان‌جی دانست و گفت: دولت به آن‌ها گاز می‌دهد تا آن را به مردم بفروشند و مبلغی از آن را برای خود بردارند که این‌ها همه پول را دریافت کرده و حاضر به پرداخت گاز بهای خود نیستند.

صابری تصریح کرد: یکی از دلایل پیشرفت کند استان در موضوعات توسعه‌ای همین بد حسابی‌ها و بی‌نظمی است که متأسفانه برخی این‌گونه‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: بدهکاری هنگامی درست می‌شود که ما در انجام کارها و پرداخت‌ها از خود سستی به خرج دهیم و در آینده هم مشکلاتی برای خود و دردسرهایی برای دیگران ایجاد کنیم.

مسئول ارشد استانی در کهگیلویه و بویراحمد از همه ادارات و دستگاه‌ها خواست تا در اسرع وقت نسبت به این بدهکاری‌ها اقدام کرده و اجازه ندهند که ادارات با کلی از بدهکاری روبه‌رو شوند.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول