اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با هر سلیقه سیاسی در خدمت نظام هستند

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های این استان با هر سلیقه سیاسی در خدمت نظام جمهوری اسلامی هستند.

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با هر سلیقه سیاسی در خدمت نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسلم رحیمی در مراسم تقدیر از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد که به همت سپاه فتح انجام شد، اظهار داشت: در کهگیلویه و بویراحمد رسانه‌ها با سلیقه‌های سیاسی مشغول به خدمت هستند.

وی ادامه داد: ولی می‌بینیم که همه این‌ها در طیف‌های مختلف سیاسی با تعامل و تفاهم تنها به یک چیز می‌اندیشند که همان خدمت به مردم و استان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد که به نمایندگی از سایر رسانه‌ها در مراسم تجلیل از فعالین مطبوعاتی و رسانه‌های حاضر در انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری سخن می‌گفت، اظهار داشت: حلاوت کار ما در رسانه هنگامی بیشتر می‌شود که مقام معظم رهبری نقش رسانه‌ها در خلق حماسه را برجسته عنوان کردند و همین بهترین دستمزد برای اهالی رسانه است.

وی تصریح کرد: نقش رسانه تمام نشده و اکنون باید در دنباله خلق حماسه سیاسی با کمک به دولت کنونی نشان دهیم که برای خلق حماسه اقتصادی هم پیشگام هستیم.

رحیمی با گرامیداشت نام و خاطره شهید سید مرتضی آوینی عنوان کرد: تعهد و اخلاص در کار شهید آوینی موج می‌زد و نمونه یک خبرنگار مسلمان و متعهد به آرمان‌ها و ارزش‌ها بود که می‌تواند الگویی شایسته برای قشر خبرنگار باشد.

این مسئول رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد حمایت از دولت یازدهم را یک وظیفه ملی دانست و گفت: همان‌گونه که باید با قدرت از دولت آینده حمایت کنیم لازم است که در اخبار و گزارش‌های خود همواره از خدمات دولت‌های گذشته از بهمن 57 تاکنون یاد شود.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول