اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد

پیگیری وصول مطالبات علوم پزشکی از سازمان‌های بیمه‌گر

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: در حال پیگیری بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به دانشگاه علوم پزشکی هستیم تا بتوانیم این مطالبات را وصول کنیم.

پیگیری وصول مطالبات علوم پزشکی از سازمان‌های بیمه‌گر

به گزارش خبرگزاری فارس در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان همدان اظهار داشت: آنچه که در جلسات قبل نسبت به عدم استفاده از آب آلوده برای سبزیکاری گفتیم مقوله بسیار پر اهمیتی است که باید به طور جدی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد.

*اداره غله سبوس نان را نگیرد

وی با اشاره به بحث سبوس‌گیری آرد گندم گفت: قرار شد تا اداره غله سبوس آرد را جدا نکرده و نان سبوس‌دار در اختیار مردم قرار دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: در حال حاضر دیگر بحث اطلاع‌رسانی در این زمینه مطرح نیست زیرا خود نانوایان بهترین مبلغ هستند و مردم نیز نسبت به استفاده از سبوس گندم گرایش نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: طی مصوبه کارگروه سلامت قرار شد تا برای نان سنگک هفت درصد، نان بربری 15 درصد و 12 درصد نیز برای نان لواش و تافتون سبوس‌گیری شود.

*نظارت بر صدور مجوز باغ‌رستوران‌ها در کمیته استانی

قاسمی‌فرزاد با تأکید بر نظارت دقیق بر امر بازرسی باغ‌رستوران‌ها یادآور شد: موضوع باغ‌رستوران‌ها به دو شاخه تقسیم می‌شود یکی باغ‌رستوران‌هایی که مجوز دارند و باید نسبت به رفع مشکل رستوران خودشان در زمینه‌های مختلف اقدام کنند و دیگر باغ‌رستوران‌های فاقد مجوز که باید نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

وی ادامه داد: یک کارگروه متشکل از فرمانداری، معاون دادستان استان، اداره اماکن، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری، اداره صنعت ـ معدن و تجارت و میراث فرهنگی باید کمیته‌ای را تشکیل داده و مجوز باغ‌رستوران‌ها به صورت کمیته‌ای بررسی شده و بعد مجوز داده شود.

*تشدید بازرسی از اماکن گردشگری

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه هر بحثی که با سلامتی جامعه ارتباط داشته باشد باید جدی گرفته شود خاطرنشان کرد: باید بازدید از اماکن گردشگری از قبل انجام می‌شد اما با توجه به فصل تابستان و ماه مبارک رمضان این امر باید تشدید شود.

وی با اشاره به طلب دانشگاه علوم پزشکی از سازمان‌های بیمه‌گر افزود: بحث بدهی بیمه‌ها موضوع بسیار مهمی است چرا که اگر دانشگاه علوم پزشکی منابع مالی کافی در اختیار نداشته باشد نمی‌تواند خدمات ارائه کند.

قاسمی‌فرزاد اذعان کرد: در حال پیگیری موضوع بدهی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی هستیم تا بتوانیم این مطالبات را وصول کنیم.

وی در پایان سخنانش با اشاره با افزایش مراکز مشاوره ژنتیک در استان همدان گفت: مشاوره ژنتیک باید قبل از ازدواج اجباری شود تا معضلاتی چون معلولیت‌های ذهنی و جسمی را نداشته باشیم.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول