اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان خبر داد

فعالیت شبانه‌روزی 43 خانه و مرکز بهداشتی در کنگان

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از فعالیت شبانه‌روزی 43 خانه و مرکز بهداشتی در کنگان خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی 43 خانه و مرکز بهداشتی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، زینب حسینی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان بهداشتی و درمانی کنگان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه رمضان اظهار داشت: امیدوارم که در همه ما از فضایل این ماه پربرکت استفاده کافی را ببریم و گامی به سوی خود شناسی برداریم.

وی به مسئولیت‌های سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد و افزود: سرپرستان مراکز بهداشت و درمانی باید بر زیرمجموعه خود نظارت کافی را داشته باشند البته نه به صورت تخصصی بلکه با توجه به چک‌لیست‌هایی که در اختیار آنها قرار داده شده است تا مغایرتی با بازدیدکنندگان استانی و ستادی نداشته باشند و در اسرع وقت مشکلات موجود را طبق این چک‌لیست رفع کنند.

حسینی همچنین بر ورود و خروج پرسنل در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی لازم برای تشدید فعالیت بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان شد.

این مسئول به وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان عسلویه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هنوز ادارات دولتی در این شهرستان به صورت کامل فعال نیستند مراکز بهداشتی و درمانی مشکلات و دیدگاه‌های خود را  به مرکز بهداشتی و درمانی عسلویه انتقال دهند و این مرکز به عنوان نماینده مراکز در جلسه ادارات و فرمانداری حضور می‌یابد و در این امر همکاری و هم اندیشی مراکز بهداشتی و درمانی الزامی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اظهار داشت: همانطور که شورای سلامت در شهرستان کنگان فعال است و جلسات متعددی در طول سال در ارتباط با مشکلات بهداشتی و درمانی صورت می‌گیرد لازم است که در شهرستان عسلویه نیز این امر صورت گیرد و مشکلات بخش بهداشت و درمان با تعامل و برون بخشی سایر ادارات دولتی به حداقل برسد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از فعالیت شبانه‌روزی 43 خانه و مرکز بهداشتی در کنگان خبر داد و افزود: در شهرستان کنگان تعداد 8 مرکز بهداشتی درمانی، یک بیمارستان، یک مرکز آموزش بهورزی، 29 پایگاه اورژانس و خانه بهداشت، 3 مرکز اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس شهری به شکل تمام‌وقت مشغول به فعالیت هستند.

محمد جعفری معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز در این جلسه گفت: مصوباتی که در شورای اداری شهرستان تصویب می‌شود قانونی و لازم‌الاجراست، بنابراین کسانی که به نمایندگی ار شبکه و مراکز بهداشتی و درمانی در این جلسات شرکت می‌کنند حتماً با آگاهی در این جلسات شرکت کنند که خدای ناکرده بعضی از این مصوبات موجب تنش و مشکلاتی برای این سیستم نشود.

حسن زارعی مسئول حراست شبکه بهداشت کنگان نیز در این جلسه از سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی خواست که هرگونه اطلاعات و آمار موجود بدون هماهنگی با رئیس و حراست این شبکه در اختیار هیچ متقاضی اعم از دولتی و غیر دولتی قرار ندهند.

سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی نیز مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را در این جلسه مطرح کردند.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول