اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

آغاز فعالیت شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در آینده نزدیک

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از آغاز فعالیت شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در آینده نزدیک خبر داد.

آغاز فعالیت شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: از جمله برنامه‌های این معاونت افزودن دانشکده داروسازی است که در پی مکاتبات انجام شده با وزارت بهداشت موافقت‌های اولیه گرفته شده و در حال تأمین اعتبارات لازم هستیم، افزودن این دانشکده گام بزرگی در توسعه بخش آموزش دانشگاه است.

علیزاده افزود: استان بوشهر با داشتن شرایط خاص اقلیمی، جغرافیایی، استراتژیکی و مراکز تحقیقاتی متعدد از یک سو و ذخایر وسیع گیاهان مختلف دارویی خلیج فارس و موجودات بسیار متنوع آبزی از سوی دیگر موقعیت و شرایط بسیار مناسبی برای تأسیس دانشکده داروسازی دارد.

علیزاده در ارتباط با فعالیت‌های بخش آموزش بالینی در استان هم گفت: با توجه به همکاری‌های مناسب بیمارستان 17 شهریور برازجان، در هماهنگی‌های انجام شده از جمله مصوبه شورای آموزش دانشگاه، بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان نیز آموزشی درمانی خواهد بود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر چند دانشگاه کشور دانشجو در شعبه بین‌الملل می‌پذیرد و راه‌اندازی شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گام بزرگ و مثبتی در بخش آموزش است.

وی عنوان کرد: برای این کار پس از بازدید تیم‌ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مجوزهای اولیه صادر و در جلسه اخیر هیئت امنای دانشگاه مطرح شده و به تصویب نهایی رسید و در آینده نزدیک در دو رشته پزشکی و دندانپزشکی دانشجو می‌پذیریم.

علیزاده در پاسخ به این سئوال که آیا توجه به افزایش رشته‌های تحصیلی برای ارتقای تعداد اعضای هیئت علمی نیز برنامه‌ریزی شده است؟، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌هایی که در دستور کار معاونت آموزش قرار دارد جذب و ماندگاری اعضای هیئت علمی متناسب با افزایش تعداد دانشجویان است.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول