اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در خمین ضروری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر لزوم راه‌اندازی هرچه سریع‌تر دانشکده علوم پزشکی در شهرستان خمین تأکید کرد.

راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در خمین ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجید رمضانی بعدازظهر امروز در نخستین نشست هماهنگی راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی خمین، اظهار داشت: شهرستان خمین از کمبودهای بسیاری در حوزه بهداشت و درمان رنج می‌برد که رفع این کمبودها از ضروریات اجتناب‌ناپذیر است.

وی تصریح کرد: شهر خمین به عنوان زادگاه امام هر ساله پذیرای مسافران داخلی و خارجی بسیاری است که این مسافران نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی مطلوبی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان، بیان داشت: این اقدام باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود تا شاهد بهبود شرایط درمانی این شهرستان باشیم.

رمضانی ادامه داد: تأمین بسترها و امکانات مورد نیاز به منظور راه‌اندازی این دانشکده در دستورکار قرار گرفته و در دست اقدام است.

وی ابراز داشت: همچنین ارتقای دانشکده فعلی پرستاری نیز نیازمند تقویت زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و استاندارد سازی فضای آموزشی است که باید هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

به گفته وی، اقدامات لازم به منظور تأمین کلاس‌های آموزشی مناسب، فضاهای خوابگاهی،کتابخانه و امکانات اینترنت و آزمایشگاه‌های این دانشکده در دست اجرا است.

ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در خمین را از مطالبات اصلی مردم این شهر عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول