اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور نظارت بر اماکن توزیع غذا و دارو

تیم سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان تشکیل شد

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از تشکیل تیم سلامت به منظور تشدید نظارت بر اماکن توزیع غذا و دارو در این شهرستان خبر داد.

تیم سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان تشکیل شد

آیدا ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تیم سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان با همکاری و حضور نمایندگان نیروی انتظامی، مجمع امور صنفی، ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و ورزش و جوانان این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: بعد از برگزاری جلسات هماهنگی، این تیم با هدف برخورد قاطع و قانونی با فروشندگان داروها، موادغذایی، لوازم آرایشی و مواد نیروزای غیرمجاز شکل گرفت.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص اضافه کرد: به عنوان مثال مراکز غیرقانونی که به تهیه و توزیع مواد نیروزای بدنسازی در منطقه مبادرت می‌ورزند بعد از تشکیل تیم سلامت تعطیل می‌شوند و مواد نیروزای مجوزدار تنها در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که با اطلاع‌رسانی در خصوص تشکیل تیم سلامت در آبادان بتوانیم به ارتقای سطح سلامت منطقه کمک کنیم؛ البته در آینده نزدیک جزئیات چگونگی فعالیت این تیم را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

انتهای پیام/‌7200/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول