اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس

پیگیری‌ها برای ارتقا دانشگاه علوم پزشکی دزفول ویژه و خاص بوده‌است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک سال گذشته پیگیری‌های انجام شده برای ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی دزفول بسیار ویژه دنبال شده است.

پیگیری‌ها برای ارتقا دانشگاه علوم پزشکی دزفول ویژه و خاص بوده‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عباس پاپی‌زاده عصر امروز در مراسم جشن ارتقای دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول اظهار کرد: در یک سال گذشته پیگیری‌های انجام شده برای این ارتقای جایگاه بسیار ویژه دنبال شده است و تلاش کردیم تا خدمتی بزرگ به مردم دزفول انجام شود.

*پیگیری‌ها ویژه و خاص بوده است

وی با اشاره به اینکه شخصا از وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مهم را پیگیری کرده‌ام، خاطر نشان کرد: شخص وزیر با این مسئله موافقت داشت اما معتقد بود که این اتفاق در دولت بعد خواهد افتاد و با پیگیری‌های انجام شده مسئله را به رئیس جمهور احاله دادند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئله باید از هیئت دولت پیگیری می‌شد، افزود: پیگیری این مسئله نیازمند تلاش زیادی بود و در پایان این مهم در سفر دور چهارم هیئت دولت به خوزستان در اهواز به تصویب رسید و عملا دانشکده علوم پزشکی دزفول به دانشگاه ارتقا یافت.

*80 درصد دزفول محرومیت است

وی با اشاره به محرومیت‌های موجود در سطح شهرستان دزفول خاطر نشان کرد: با نگاهی به نقشه جغرافیایی شهرستان دزفول به این مهم می‌رسیم که 80 درصد نقشه شهرستان دزفول محرومیت است و تنها 20 درصد از نقشه دارای نقاط برخوردار است و به این دلیل باید برای رفع محرومیت‌ها تلاشی مضاعف شود.

نماینده اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: محرومیت‌های درمانی را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و در این باره ساخت بیمارستان 96 تختخوابی و دریافت مجوزها و امکانات ویژه برای مراکز درمانی را به صورت اخص پیگیری کرده‌ایم.

وی با اشاره به شرایط شهرستان دزفول گفت: نباید در توسعه یافتگی شهرستان دزفول اغراق کنیم و باید بر اساس واقعیت‌ها به شرایط موجود در سطح شهرستان دزفول نگاه کنیم.

پاپی‌زاده با اشاره به تاسیس دو دانشکده در سطح شهرستان دزفول گفت: در آینده‌ای نزدیک 300 نفر از نخبگان و فرهیختگان در این دانشگاه مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول