اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

خرید 3200 تن گندم در چالدران

فرماندار چالدران گفت: تاکنون 3 هزار و 200 تن گندم از گندمکاران چالدران خریداری شده است.

خرید 3200 تن گندم در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احمدرضا قلی پور صبح امروز در جلسه آرد و گندم شهرستان چالدران، اظهار داشت: رفع مشکلات پیش روی گندمکاران یکی از برنامه‌های این فرمانداری است که برای این منظور تعاون روستایی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط وارد عمل شده و برای رفع مشکلات گندمکاران گندم آن‌ها را خریداری می‌کند.

وی با بیان اینکه تا کنون 3هزار و 200 تن گندم از گندمکاران چالدران خریداری شده است، تصریح کرد: خرید گندم از گندمکاران تا پایان فصل برداشت گندم همچنان ادامه دارد.

قلی‌پور با اشاره به ظرفیت شهرستان چالدران، خاطرنشان کرد: شهرستان چالدران از نظر کشاورزی دارای ظرفیت‌های خاصی است که برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها باید شرایط فراهم شود.

وی با اشاره به برداشت گندم از گندمزارهای این شهرستان، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 6 هزار تن گندم از گندمزارهای چالدران برداشت شود.

قلی‌پور با بیان اینکه امسال میزان بارش بهبود یافته است، اظهار داشت: با افزایش میزان بارش‌ها شاهد افزایش میزان محصول گندم در این شهرستان هستیم.

وی در ادامه به مشکلات پیش آمده در زمینه آرد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: به دلیل توزیع نامتوازن آرد بین نانوایی‌ها با مشکل مواجه شده بودیم که این مشکل با درایت مسئولان رفع شده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر مشکلی بابت آرد در این شهرستان وجود ندارد و نانوایی‌ها به صورت فعال به مردم ارائه خدمات می‌کنند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول