اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله گلستان خبر داد

رشد 45 درصدی خرید تضمینی گندم در گلستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: با توجه به افزایش میزان خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد بی‎سابقه 45 درصدی در این زمینه بوده‎ایم.

رشد 45 درصدی خرید تضمینی گندم در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‎پور اظهار داشت: در سال زراعی گذشته تا پایان فصل خرید میزان 245 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شد که این میزان در سال‎جاری با تلاش شبانه‎روزی تمامی همکاران و پرسنل زحمتکش این شرکت، از رشد کم‎نظیر 45 درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: امر خرید در استان از اوایل خردادماه با راه‎اندازی 53 مرکز آغاز و با گسترش برداشت گندم در اقصی نقاط استان تعداد آن به 63 مرکز افزایش پیدا کرد، همچنین تا تاریخ 22 خردادماه 1392 میزان 350 هزار تن گندم در تمام مراکز خرید و نگهداری سراسر استان ذخیره‎سازی شده است.

حسین‎پور یادآور شد: از اولویت‎های اصلی این شرکت در فصل خرید امسال پرداخت به‌روز و به هنگام مطالبات گندم‌کاران بوده است که پرداخت مبلغ 245 میلیارد تومان به این قشر زحمتکش مؤید همین امر است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر خرید گندم در سراسر استان با توجه به میزان گستردگی کشت و برداشت جاری است و تا تحویل آخرین محموله به مراکز خرید با قوت و جدیت هرچه تمام‎تر توسط شرکت غله به عنوان متولی اصلی خرید گندم ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ سطح زیرکشت گندم در مزارع استان طی سال زراعی جاری 357 هزار هکتار بوده است.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول