اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

نباید هیچگونه مشکلی در روند خرید گندم در آذربایجان‌شرقی وجود داشته باشد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه قیمت خرید تضمینی فعلی گندم به هیچ عنوان کفاف هزینه‌های تولید را نمی‌کند، گفت: نباید هیچگونه مشکلی در روند خرید گندم در این استان وجود داشته باشد.

نباید هیچگونه مشکلی در روند خرید گندم در آذربایجان‌شرقی وجود داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در جلسه شورای مدیران سازمان با تأکید بر خرید و ذخیره‌سازی مناسب گندم از فراهم شدن فضای مناسب برای خرید گندم توسط سازمان تعاون روستایی، شرکت غله و همچنین کارخانه‌داران آرد و بخش خصوصی خبر داد و گفت: خرید گندم در استان آذربایجان شرقی آغاز شده و با هماهنگی‌های صورت پذیرفته باید وجه گندم‌های خریداری شده بلافاصله به حساب گندم‌کاران واریز شود.

وی با بیان اینکه در بیش از 150 مرکز خرید گندم اعم از سیلوهای دولتی، خصوصی و با مباشرت سازمان تعاون روستایی خرید گندم آغاز شده است افزود: با شروع خرید طی 10 روز گذشته در مجموع بیش از شش هزار و 680 تن گندم از کشاورزان خریداری شده است که از جانب شرکت غله یک هزار و 450 تن، سازمان تعاون روستایی 230 تن و بخش خصوصی 5 هزار تن گندم خریداری و انبار شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: با عنایت به اینکه امسال بارندگی در سطح استان نسبتاً خوب بوده و با توجه به میزان زمین‌های زیرکشت زراعی پیش‌بینی می‌شود بیش از سال گذشته از مزارع استان گندم برداشت شود.

وی با بیان اینکه تمام سیلوها و مراکز خرید به طور شبانه روزی آماده دریافت گندم از کشاورزان هستند، ادامه داد: از کشاورزان عزیز می‌خواهیم گندم‌های مازاد بر نیاز خود را به نزدیک‌ترین مراکز خرید تحویل داده تا ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل، از تسهیلات پرداخت بموقع و نقدی وجه کالای تحویلی برخوردار گردند.

محمدیان با تاکید به اینکه قیمت خرید تضمینی فعلی گندم به هیچ عنوان کفاف هزینه‌های تولید را نمی‌کند افزود: قیمت‌های تضمینی باید با قیمت تمام شده تولید و بازار مطابقت داشته باشد تا در سال‌های آتی روند کشت و تولید حفظ شود.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول