اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سطح مزارع چناران صورت می‌گیرد

پیش‌بینی برداشت 50 هزار تن گندم در چناران

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان چناران گفت: برداشت گندم از سطح مزارع چناران توسط 170 دستگاه کمباین در حال انجام است و با توجه به وضعیت خوب مزارع گندم در سطح شهرستان پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی برداشت 50 هزار تن گندم در چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سیدعلی حسینی صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان چناران اظهار داشت: کشاورزان به منظور کمک به تامین گندم مورد نیاز کشور، گندم تولیدی را تحویل مراکز مجاز دولتی کنند و به منظور پرداخت بهای گندم تمهیدات لازم اتخاذ شده و در کوتاه‌ترین زمان توسط بانک سپه پرداخت می‌شود.

وی همچنین از برداشت محصول جو در شهرستان خبر داد و گفت:  امسال کشاورزان شهرستان چناران در کشت جو افزون بر 34 هزار تن جو برداشت کرده و جوی تولید شده در سطح شهرستان و استان به منظور تامین علوفه دامداران به صورت توافقی معامله شده است.

فرماندار شهرستان چناران به کشت ذرت علوفه‌ای اشاره کرد و افزود: امسال سطح زیر کشت محصول ذرت علوفه‌ای در سطح شهرستان از مرز 3 هزار هکتار گذشت و از جمله دلایل عمده این افزایش اجرای طرح الگوی کشت شهرستان است.

انتهای پیام/70001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول