اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد در نکا

رئیس کمیته امداد نکا از افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد در نکا

سیدموسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا هدف از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد شهرستان نکا را معرفی دستاوردها و توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد عنوان کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با ماه مبارک رمضان در این شهر برپا شد.

وی گفت: نمایشگاه اشتغال و توانمندی مددجویان نکایی از امروز سه‌شنبه تا آخر هفته جاری در اداره ارشاد نکا برای بازدید عموم در ساعت اداری دایر است.

عمادی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 10 غرفه از توانمندی‌های افراد زیرپوشش این نهاد شامل کاپشن‌دوزی، فرش‌بافی، گلیم‌بافی، توربافی، خیاطی، کاپشن‌بافی  و... به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه والاترین کمک به افراد نیازمند توانمندسازی آنها برای رفع نیازهای خود با پوشش‌های حمایتی است، خاطرنشان کرد: رویکرد چند ساله اخیر کمیته امداد نیز بر این محور طراحی و اجرا شده است و تاکنون بیش از 500 خانوار تحت حمایت این نهاد در نکا به خودکفایی رسیدند.

رئیس کمیته امداد نکا یادآور شد: اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی نهادهای حمایتی و تغییر ذهنیت مردم برای ایجاد اشتغال، کار و درآمد به مراتب مهم‌تر از کمک‌های مادی و صرفا تامین نیازهای روزمره است.

عمادی همچنین با اشاره به بازدید از منازل افراد زیرپوشش امداد در طول ماه رمضان تصریح کرد: کمیته امداد به همراه مسئولان شهرستانی و خیرین در طول ماه مبارک رمضان از منازل مددجویان برای آشنایی با کمبودها و رفع مشکلات آنها بازدید خواهند کرد.

وی هدف از این بازدید را رفع کمبودها و مشکلات مددجویان کمیته امداد دانست و گفت: مسئولان با مراجعه و دیدار نزدیک از منازل مددجویان درصدد حل مشکلات آنها خواهند بود.

رئیس کمیته امداد نکا در ادامه گفت: خیران می‌توانند برای توزیع کمک‌های خود به نیازمندان در ماه رمضان با هماهنگی کمیته امداد کمک‌های مالی و مادی خود را به مددجویان تحویل دهند.

عمادی توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را از اهداف اصلی پیش روی کمیته امداد عنوان و اضافه کرد: در گذشته معیشت و ارزاق خانواده‌ها در اولویت قرار داشت ولی با توجه به شرایط کنونی جامعه با توجه به این امر بیشترین تمرکز فعالیت‌ها بر توانمندسازی و خوداتکایی خانواده‌ها قرار دارد.

وی افزود: در طول تابستان نیز برگزاری کلاس‌های مختلف اوقات فراغت شامل کلاس‌های کامپیوتر، کلاس‌های ورزشی، فرهنگی، اعتقادی و دینی و... برای دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد در دستور کار قرار گرفته که با برنامه‌ریزی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول