اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان خبر داد

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کمیته گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان این نهاد با 30 غرفه در پارک قدس رشت خبر داد.

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کمیته گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین علی‌محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته امداد استان با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مراسم جشنی به همین منظور برگزار می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان خبر داد و افزود: این نمایشگاه با 30 غرفه از شب دهم ماه مبارک رمضان به مدت 15 شب در پارک قدس رشت برگزار می‌شود.

این مسئول افطاری دادن به ایتام و نیازمندان کمیته امداد استان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: امسال افطاری دادن به 400 هزار نفر از مددجویان و نیازمندان گیلان توسط افراد خیر جزو برنامه‌های مهم کمیته امداد است.

وی هزینه افطاری این تعداد مددجویان را 28 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این هزینه توسط افراد نیکوکار پرداخت می‌شود و به 100 هزار نفر نیز در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) افطاری داده می‌شود.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه کمیته امداد گیلان تعداد 5 هزار و 570 یتیم را زیر پوشش دارد، اذعان کرد: 22 هزار و 590 حامی از این ایتام حمایت می‌کنند.

به گفته وی، سال گذشته در ماه مبارک رمضان حامیان گیلانی مبلغ 2 میلیارد و 780 میلیون ریال در قالب کمک نقدی و غیر نقدی به ایتام مذکور کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان در ادامه به اجرای طرح اوقات فراغت فرزندان مددجویان این نهاد اشاره کرد و متذکر شد: سال گذشته 50 هزار فعالیت اوقات فراغت کمیته امداد گیلان انجام شد.

وی با بیان اینکه سالانه تعداد دو هزار قرآن‌آموز جدید وارد عرصه می‌شوند، از اختصاص مبلغ یک میلیارد و 77 میلیون تومان برای اوقات فراغت جوانان گیلان خبر داد.

علی‌محمدی، توانمندسازی و خودکفایی را رویکرد مهم کمیته امداد عنوان کرد و یادآور شد: توانمندسازی در بخش‌های مختلف مانند درمان، مسکن، اشتغال و ... از برنامه‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان است.

وی ارتقای سطح آگاهی علمی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان و کاریابی برای مددجویان آماده به‌کار را جزو طرح‌های موفق کمیته امداد استان ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول