اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان مطرح شد

انتقاد شهردار تنگ‌ارم از فرسودگی شبکه آبرسانی

شهردار تنگ‌ارم از فرسودگی شبکه آبرسانی این شهر انتقاد کرد.

انتقاد شهردار تنگ‌ارم از فرسودگی شبکه آبرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین خدادادی سه‌شنبه‌ شب در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به مسائل عمرانی در شهرها از اهمیت خاصی برخوردار است و باید مسئولان توجه جدی به این مساله داشته باشند.

شهردار تنگ‌ارم خاطرنشان کرد: تامین آب لازم برای آبیاری فضاهای سبز شهری از مسائل مهمی است که شهرداری تنگ‌ارم به آن توجه دارد و هم‌اکنون از طریق قنات‌های مجاور شهر اقدام به رفع مشکل آبیاری فضای سبز شهری کرده‌ایم.

خدادادی بیان داشت: مقدمه‌های لازم به‌منظور استفاده از آب قنات را فراهم کرده‌ایم و انتظار داریم شرکت آب منطقه‌ای استان در این زمینه همکار لازم را با ما داشته باشد.

وی اضافه کرد: کاهش استفاده دامداران از آب شهری و احیای فضای سبز تنگ ارم از مزایای استفاده از قنات برای تامین آب فضای سبز شهری است.

این مسئول اذعان داشت: روشنایی معابر و محورهای ورودی و خروجی تنگ‌‌ارم از مهمترین موضوعاتی است که انتظار داریم مسئولان برای رفع آن همکاری کنند.

شهردار تنگ‌ارم عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم اعتبارات لازم برای اجرای این طرح به اداره برق داده شده و انتظار داریم اداره برق در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام کند.

خدادادی افزود: فرسودگی شبکه‌ آب‌رسانی شهری از مشکلاتی است که در تنگ‌ارم با آن مواجه هستیم و این مساله در سال‌های اخیر مشکل ساز شده است.

وی تاکید کرد: به دلیل فرسوده بودن شبکه آب‌رسانی در این شهر هدر رفت زیادی در منابع آبی شاهد هستیم و در صورت ترمیم این شبکه مصرف آب شهر تنگ‌ارم تا 50 درصد کاهش می‌یابد.

خدادادی یادآور شد: سال گذشته آب این شهر از اداره آب و فاضلاب روستایی به آبفا انتقال یافته و امیدواریم این تغییر سبب تسریع در روند توسعه شبکه آبیاری این شهر شود.

انتهای پیام/2452/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول