اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان

مجتمع پلاسی تالش آبرسانی شد

مجتمع آبرسانی «پلاسی» تالش در آستانه ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری رسید.

مجتمع پلاسی تالش آبرسانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان پیش از ظهر امروز مراسم در افتتاح پروژه آبرسانی مذکور با گرامیداشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی به هیچ‌کدام از روستاهای گیلان آبرسانی نشده بود.

محمدعلی فرامینی افزود: با گذشت 35 سال از عمر این انقلاب، خدمات بزرگ و گسترده‌ای به روستاییان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون یک‌هزار و 658 روستای گیلان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند، تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون 14 هزار کیلومتر لوله‌گذاری تأمین آب آشامیدنی روستاییان در گیلان اجرا شده است.

این مسئول درباره افتتاح مجتمع آبرسانی پلاسی تالش اذعان کرد: 700 خانوار در پنج روستای پلاسی، مطالع‌سرا، چاله بیجار، خلج‌لر و تخته پوری از طریق این مجتمع از آب شرب مطلوب و بهداشتی برخوردار شدند.

وی، هزینه این طرح آبرسانی را 23 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: حجم عملیاتی این طرح آبرسانی اجرای 50 کیلومتر لوله‌گذاری خطوط انتقال و توزیع، احداث یک باب مخزن زمینی به حجم 300 مترمکعب و یک باب ایستگاه پمپاژ است.

فرامینی، خاطرنشان کرد: مجتمع آبرسانی پلاسی در قالب طرح جامع آبرسانی به یک‌هزار روستای گیلان ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

در مراسم افتتاح طرح آب آشامیدنی مجتمع پلاسی، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول