اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرقند خبر داد

تشدید کم‌آبی در بخش تلنگ و ضرورت ارسال تانکرهای آبرسانی

فرماندار قصرقند گفت: مسئولان ذی‌ربط با اعزام هر چه سریع‌تر تانکرهای آبرسانی به بخش تلنگ مشکل کم‌آبی این بخش را حل کنند.

تشدید کم‌آبی در بخش تلنگ و ضرورت ارسال تانکرهای آبرسانی

کوروش محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قصرقند اظهار داشت: پس از گذشت شش ماه از شهرستان شدن قصرقند، تاکنون حدود 50 درصد از ادارات یا نمایندگی‌های آنان در این شهرستان مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: رایزنی‌های لازم به منظور استقرار تمام ادارات یا نمایندگی‌های آنها در این شهرستان تا چهار ماه آینده صورت گرفته است.

فرماندار قصرقند با اشاره به اینکه راه نیفتادن برخی ادارات در این شهرستان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده از مسئولان استانی خواست تا نسبت به راه‌اندازی ادارات مربوطه در این شهرستان اقدام کنند.

محمدی گفت: شهرستان قصرقند شامل بخش‌های ساربوک، تلنگ و مرکزی است و در بین این بخش‌ها، بخش تلنگ به علت عدم برخورداری از راه‌های مواصلاتی به مرکز شهرستان با مشکل بیشتری مواجه است.

این مسئول افزود: مردم بخش تلنگ با توجه به همجواری با شهرستان چابهار و بخش دشتیاری این شهرستان می‌توانند برای انجام امور اداری خود به این شهرستان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ساکنان بخش‌های ساربوک و مرکزی نیز در صورت نبود نیاز می‌توانند برای پیگیری امور خود به شهرستان نیکشهر مراجعه کنند.

فرماندار قصرقند مشکل اصلی بخش تلنگ را کمبود آب دانست و افزود: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و گرمای شدید این منطقه، این مشکل تشدید شده به گونه‌ای که سرانه آب مصرفی ساکنان این شهرستان روزانه به 15 لیتر کاهش یافته است.

محمدی رهاسازی 10 میلیون متر مکعب آب از سدهای زیردان و شی کلگ شهرستان چابهار را هم برای رفع مشکل کم‌آبی این این منطقه کافی ندانست و رسیدگی فوری این موضوع را از مسئولان خواستار شد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول