اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول مؤسسه دارالقرآن ‏الکریم استان زنجان خبر داد

برگزاری سلسله نشست‌های تدبر در کلام وحی در زنجان

مدیر‌مسئول مؤسسه دارالقرآن ‏الکریم استان زنجان گفت: سلسله نشست‌های معرفت قرآنی با عنوان تدبر در کلام وحی در استان برگزار می‏شود.

برگزاری سلسله نشست‌های تدبر در کلام وحی در زنجان

محمد مسعود اسماعیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت تدبر در آیات مطهر قرآن کریم اظهار کرد: همان‌گونه که ائمه معصومین (ع) و همچنین علما و بزرگان دین اسلام بر تدبر و درک مفاهیم قران کریم تاکید کرده‌اند، آموزش مفاهیم عمیق کلام وحی در قالب دوره‌های معرفت‌افزایی قرآنی، یکی از وظایف عمده مسئولان فرهنگی و همچنین فعالان مؤسسات قرآنی کشور به‌ شمار می‌رود.

وی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین تکمیل دوره‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی و حفظ در این موسسه، برگزاری سلسله نشست‌های ‌تدبر در کلام وحی‌ در برنامه‌ریزی مسئولان مؤسسه دارالقرآن‏الکریم استان زنجان قرار گرفته است.

مدیر مسئول مؤسسه دارالقرآن ‌زنجان با تاکید بر اینکه سلسله نشست‌های معرفت قرآنی ‌‌تدبر در کلام وحی‌ از پنجم ماه مبارک رمضان آغاز شده است، اضافه کرد: این نشست‌ها در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‏شود.

وی یادآور شد: حجت‌الاسلام علی‌اکبر تولایی مدرس حوزه و دانشگاه‌های مشهد در نشست‏های تدبر در کلام وحی به ارائه مباحث می‌پردازد.

اسماعیلی اظهار کرد: خواهران علاقه‌مند به حضور در این سلسله نشست‌ها می‌توانند ساعت 11 صبح و برادران ساعت 21 شب در این نشست‌ها شرکت کرده و از مباحث ارائه شده بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه این سلسله نشست‌ها تا پانزدهم ماه مبارک رمضان ادامه دارد، تصریح کرد: همزمان با پایان این سلسله نشست‌ها، نشست‌های معرفتی با موضوع «سبک زندگی اسلامی» با حضور یکی از اساتید حوزه و دانشگاه‌های یزد در این مؤسسه برگزار می‌شود.

مدیر مسئول مؤسسه دارالقرآن ‌زنجان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های معرفت‌افزایی آزاد با موضوعات قرآنی، یکی از روش‌های مؤثر در انتقال مفاهیم عمیق قرآن کریم به اقشار مختلف جامعه بوده که تاکنون مورد استقبال جمع زیادی از علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول