اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما تاکید کرد

استفاده از ظرفیت مساجد برای گسترش فعالیت‌های قرآنی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید از ظرفیت مساجد و اماکن عمومی و دولتی در گسترش فعالیت‌های قرآنی استفاده شود.

استفاده از ظرفیت مساجد برای گسترش فعالیت‌های قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز آیت‌الله مصطفی علما در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان کرمانشاه که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: باید از ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و اماکن عمومی و دولتی در گسترش فعالیت‌های قرآنی استفاده شود.

در ادامه مراسم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تهیه شاخص‌های توسعه فرهنگ قرآنی، نظارت بر فعالیت‌های قرآنی و پیگیری تحقق رهنمودهای رهبری در حوزه قرآن کریم از وظایف شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی است.

حجت‌الاسلام محمد آفتابی اظهار داشت: ایجاد سازوکارهای لازم برای هماهنگی و تعامل مؤثر بر فعالیت‌های قرآنی، بهره‌گیری حداکثری از موقوفات و جلب مشارکت مردمی برای گسترش امور قرآنی از دیگر وظایف شورا است.

وی با اشاره به اینکه این شورا از سه کمیسیون برخوردار است، تصریح کرد: کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن، کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن و کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن از جمله سه کمیسیون شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی است.

انتهای پیام/2700/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول