اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

ایران برای فتح قله‌های خوشبختی نیازمند پیروی از قرآن است

امام جمعه بهار گفت: ایران اسلامی برای رسیدن به قله‌های خوشبختی نیازمند پیروی از قرآن است.

ایران برای فتح قله‌های خوشبختی نیازمند پیروی از قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا صبح امروز در نشست مدیر و کارکنان حوزه علمیه صدیقه کبری (س) خواهران شهرستان بهار اظهار کرد: حوزه‌های علمیه در راستای تبلیغ و ترویج دین گام‌های مؤثری برمی‌دارند.

وی گفت: مبلغان در این ماه با حضور در محافل مختلف، باید آموزه‌های دینی را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه بهار اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن در کشور ما یک تابلو در ماه رمضان است که نشان‌‌دهنده پیوستگی این ماه با قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان باید شاهد رشد کمی و کیفی برنامه‌ها باشیم و برنامه‌ها از جمله برنامه‌های قرآنی پررنگ‌تر برگزار شود. 

حاتم‌نیا بیان کرد: در زمینه تعمیق مفاهیم قرآنی، حفظ، روخوانی و سایر برنامه‌ها باید از همه امکانات و توانمندی‌ها بهره گرفته شود و حوزه علمیه با همه توان در این عرصه فعالیت کند.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های مرتبط با فعالیت‌های مختلف قرآنی، باید برای انجام بهتر و مؤثرتر فعالیت‌های قرآنی، نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

امام جمعه بهار تأکید کرد: در ماه رمضان تفسیر سوره حجرات در تمام برنامه‌های تبلیغی قرار گیرد زیرا در هیچ کجای قرآن مثل سوره حجرات به مسایل اجتماعی و سبک زندگی اسلامی اشاره نشده است. 

وی تبعیت از قرآن را وظیفه همگانی دانست و افزود: ایران اسلامی ما برای رسیدن به قله‌های خوشبختی نیازمند پیروی از قرآن است چراکه فرقه‌های نوظهور می‌خواهند نگاه جوانان را از دین منحرف کرده و آنان را به سمت فرهنگ غرب سوق دهند. 

انتهای پیام/2499/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول