اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن تهران معرفی شدند

3 موسسه و مدیر اصفهانی جزو برترین‌های فعالان قرآنی کشور

رئیس دفتر فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن تهران از پنج نفر از فعالان و مدیران قرآنی کشور تجلیل شد که سه نفر از آنها از موسسات و فعالان قرآنی اصفهان بودند.

3 موسسه و مدیر اصفهانی جزو برترین‌های فعالان قرآنی کشور

حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: هر ساله یک همایش سراسری میان دفاتر قرآنی فرهنگ و ارشاد و مدیران موسسات قرآنی کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جاری همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن تهران فعالین در عرصه قرآنی در سراسر کشور مورد ارزیابی قرار گرفته و پنج مدیر و فعال برتر‌ کشور معرفی ‌شدند.

رئیس دفتر فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان همیشه پیشگام در فعالیت‌های قرآنی هستند، تاکید کرد: در سه حوزه مدیریت قرآن، کارشناس فعالیت‌های قرآنی و مدیریت موسسات نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند.

وی اضافه کرد: موسسه فرهنگی قرآن و عترت ثامن‌الائمه در حوزه مدیریت قرآن، خانم سهرابی از کارشناسان فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به عنوان کارشناسان برتر قرآنی و سیدمرتضی نیکزاد الحسینی فعال ممتاز قرآنی در حوزه مدیریت موسسات از اصفهان جزء برترین‌ها معرفی شدند.

یعقوبی به تصویب بودجه 300 میلیارد تومانی مجلس اشاره و تصریح کرد: در سال 92 مجلس این میزان بودجه را برای انجام فعالیت‌های قرآنی کشور تصویب کرده که سهم هر استانی جهت ترویج فعالیت‌های در طول سال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/63007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول