اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد آذربایجان غربی اعلام کرد

فرهنگ‌سازی برای جلب 600 میلیارد ریال مشارکت مردمی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی برای جلب 600 میلیارد ریال مشارکت مردمی در سال جاری فرهنگ‌سازی می‌کند.

فرهنگ‌سازی برای جلب 600 میلیارد ریال مشارکت مردمی

عبدالله فرج‌اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: صدقه و کمک به نیازمندان از جمله اعمال مستحبی است که در ماه رمضان به صورت ویژه بر آن تاکید شده است و کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی به عنوان شاخه‌ای از بهترین نهاد متولی این امر در کشور، آماده دریافت مبالغ نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران استان در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به توصیه‌های اکید ائمه معصومان علیهم‌السلام مبنی بر آثار اخروی صدقه و احسان در ماه مبارک رمضان، بر توسعه مشارکت‌های مردمی در این ماه در سراسر استان ابراز امیدواری کرد.

فرج‌اسلام از افزایش 80 درصدی مشارکت‌های مردمی استان برای کمک به نیازمندان و محرومان در سال 91 نسبت به سال قبل از آن اشاره کرد و افزود: این میزان در سال گذشته به رقم بی‌سابقه 270 میلیارد ریال رسید.

وی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت‌های مردمی خیرین نیکوکار استان در سال 90 برابر با 150 میلیارد ریال بوده است.

فرج‌اسلام این میزان افزایش را ناشی از اعتماد بیش‌تر مردم نسبت به عملکرد کمیته امداد آذربایجان غربی دانست و افزود: کمیته امداد با شناسایی محرومان و نیازمندان واقعی، مبالغ کمک شده مردم را به دست آن نیازمندان می‌رساند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی از وجود برنامه‌های متعدد برای جلب مشارکت بیش‌تر مردم در سال جاری خبر داد و گفت: در نظر داریم با انجام فرهنگ‌سازی بیش‌تر در میان مردم، میزان جلب مشارکت‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در سال جاری به بیش از 600 میلیارد ریال برسد.

انتهای پیام/61009/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول