اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل در بازدید از روستاها

خدمت به روستاییان گواراترین مزه خدمت‌رسانی بی‌منت را دارد

فرماندار اردبیل گفت: خدمت‌رسانی به روستاییان و ساکنان مناطق محروم و زدودن تنگدستی از چهره آنها گواراترین مزه خدمات بی‌منت و صادقانه را به همراه دارد.

خدمت به روستاییان گواراترین مزه خدمت‌رسانی بی‌منت را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز و در ادامه بازدیدهای خود از روستاهای تابعه شهرستان اردبیل، به انزاب علیا و آغچه ‌کندی از توابع بخش مرکزی اردبیل رفت و با بازدید از این روستاها با اهالی آنها دیدار و گفت‌وگو کرد و اظهار داشت: در هشت سال خدمت‌رسانی دولت نهم و دهم بهترین لحظات و ماندگارترین اقدامات در همراهی با روستاییان بوده است.

وی با بیان اینکه ما سعی داشتیم با درک و فهم مشکلات و تنگناهای مناطق روستایی و آسیب‌دیده به کمک آنها بشتابیم، تصریح کرد: بنده خدمت‌رسانی در روستاها و مناطق محروم را جهادی برتر از مجاهدت در سنگر غلبه بر دشمن می‌دانم چرا که با نشاندن لبخند رضایت بر لبان روستاییان خداوند متعال لطف و رحمتش را نصیب جامعه می‌کند و ما را از هرگونه آلودگی پاک می‌سازد.

دبیر با بیان اینکه ماندگارترین خدمات در هشت سال گذشته در مناطق روستایی و با اولویت عمرانی انجام شده است، خاطر نشان کرد: در این هشت سال بیشترین توجه به آب، راه، مسکن، توسعه بخش‌های زیربنایی، کشاورزی و دامداری صورت گرفته به طوریکه در یک حرکت انقلابی بیش از 80 درصد واحدهای روستایی کم دوام و بی‌دوام در قالب طرح بهسازی و مقاوم‌سازی عملیاتی شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: بنده از زمانی که مسئولیت فرمانداری در چهار شهرستان را عهده‌دار شدم بهترین ایام کاری و خدمت‌رسانی بی‌منت حضورم در روستاها بوده به طوریکه به همنشینی با روستاییان به عنوان انسان‌های بی‌آلایش، ساده و صادق افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل که به همراه معاون عمرانی و بخشدار مرکزی در روستاها حضور یافته بود با آشنا شدن و دیدن مسایل و مشکلات مردم از نزدیک گفت: اولویت‌بندی در اختصاص اعتبارات برای حل مشکلات مردم را مد نظر قرار می‌دهیم.

دبیر ضمن گفت‌وگو با اهالی و روحانیان محلی بر حل مشکلات آب شرب و طرح هادی روستاهای انزاب و آغچه ‌کند قول مساعد داد.

انتهای پیام/62006/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول