اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روستاییان قمی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و به همت حوزه شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع)، روستاییان قمی به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

روستاییان قمی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع)، مسئول کاروان حوزه شهید جلالی از حضور 45 نفر از مردم روستاهای جنت‌آباد، قمرود و قنوات در این کاروان خبر داد و اظهار داشت: اعضاء این کاروان راهیان نور را فرمانده، جمعی از شورای حوزه شهید جلالی و بسیجیان پایگاه‌های تابعه به همراه خانواده‌هایشان تشکیل داده‌اند.

یوسفی با توجه به اینکه نقطه آغاز سفر، گلزار شهدای قم در فضایی آکنده از عطر و بوی شهدا بوده است، بیان داشت: تجدید عهد و پیمان با شهدا، بازدید از مناطق عملیاتی، آشنایی بیشتر با زندگانی شهدا از اهداف این سفر است.

وی به حضور جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدا در این اعزام اشاره کرد و ابراز داشت: محمدعلی رحیمی از یادگاران دفاع مقدس، راوی این سفر روحانی خواهد بود.

یوسفی زیارتگاه‌های شهدای سرپل ذهاب، مرصاد، شهرهای پاوه و سنندج، پادگان اباذر و موزه دفاع مقدس همدان را از مناطق بازدیدی نام برد.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول