اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند خبر داد

برگزاری جشنواره بادبادک‏ها در دماوند/ جشنواره‏های ویژه روستاییان و عشایر برپا می‏شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از برگزاری جشنواره بادبادک‏ها در دماوند خبر داد و گفت: جشنواره‏های ویژه روستاییان و عشایر در این شهرستان برپا می‏شود.

برگزاری جشنواره بادبادک‏ها در دماوند/ جشنواره‏های ویژه روستاییان و عشایر برپا می‏شود

سعید سنقری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: جشنواره بادبادک‏های دماوند در روزهای اخیر در ورزشگاه تختی این شهرستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره که با استقبال پرشور خانواده‏ها و اهالی شهرستان دماوند مواجه شده بود، شامل مسابقه‏های پرواز بادبادک‏ها، طناب‏کشی و دارت بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: جشنواره بادبادک‏ها با هدف توسعه ورزش‏های همگانی و نهادینه کردن ورزش‏های خانوادگی برگزار شد.

سنقری افزود: با توجه به استقبال قابل توجه همشهریان از این برنامه، در نظر داریم تا در آینده این جشنواره را توسعه دهیم؛ به صورتی که همه شهروندان بتوانند در آن شرکت کنند.

وی همچنین در خصوص برنامه‏های هفته تربیت بدنی در دماوند، اذعان داشت: برای هفته تربیت بدنی، مسابقات و برنامه‏های بسیار جذاب و دیدنی در نظر گرفته شده که در گوشه گوشه شهر دماوند برگزار خواهد شد و حتی سالمندان هم در آن شرکت خواهند داشت.

سنقری همچنین از برگزاری جشنواره‏هایی وسیع‏تر ویژه روستاییان و عشایر در سطح شهرستان دماوند با هدف حفظ آداب و رسوم محلی، لباس‏های سنتی و اجرای بازی‏های قدیمی خبر داد.

وی یادآور شد: مسابقه پرواز بادبادک‏ها به دو صورت نفرات برتر و قرعه‏کشی برگزیده به پایان رسید؛ در بخش نفرات برتر، برگزیدگان رده‏های سنی مختلف مشخص شدند و در بخش قرعه‏کشی هم 25 نفر انتخاب شده و هدایای خود را دریافت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ابراز داشت: همچنین در بخش مسابقات طناب‏کشی، 6 گروه شرکت داشتند که یک گروه برگزید شد و در بخش دارت نیز نفرات اول تا سوم برتر شناخته شدند.

سنقری در پایان متذکر شد: در پایان این مراسم، جوایزی به نفرات برگزیده اهدا شد که شامل کفش، لباس ورزشی و ادوات ورزشی بود.

انتهای پیام/2568/ذ20 /ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول