اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان خبر داد

گازرسانی به چهار روستا در بستک

مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان با بیان اینکه عملیات خط انتقال و تغذیه گاز به شهرستان بستک و شهرک صنعتی این شهر به طول 4800 متر و با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال در دست اجراست از گازرسانی به روستاهای این شهرستان نیز خبر داد

گازرسانی به چهار روستا در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حیدر پروین امروز با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی در سطح استان هرمزگان گفت: در حال حاضر شرکت گاز استان عملیات گاز رسانی به منطقه غرب استان را آغاز کرده است که با به ثمر رسیدن پروژه اجرایی و بهره‌برداری از این طرح علاوه بر تامین گاز شهرک صنعتی و افزودن بر مشترکان صنعتی، ساکنان شهرستان بستک نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان، مزیت پروژه فوق را بسترسازی‌های لازم به منظور تامین جریان گاز در شهرک صنعتی، علاوه بر ارتقا بهره‌مندی ساکنان از گاز طبیعی و نیز توسعه رفاه اجتماعی آنها و همچنین افزایش پتانسیل سرمایه گذاری در این شهرستان عنوان کرد.

پروین، انرژی گاز را سوختی پاک و مقرون به صرفه دانست و افزود: استفاده از انرژی گاز نقش بسزایی در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و نیز هزینه‌های جاری واحدهای تولیدی و صنعتی دارد.

وی با اشاره به تامین سوخت گاز واحدهای صنعتی اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی سهم بزرگی در ایجاد اشتغال و اقتصاد استان ایفا می‌کنند و علاوه بر توجه به بعد تجاری آن، در توسعه زیرساخت‌ها و رفع محرومیت‌های استان نقش ویژه‌ای را دارند.

پروین عملیات اجرایی خط انتقال و تغذیه گاز رسانی به شهرستان بستک را شامل احداث مسیر و حفاری، عملیات جوشکاری و احداث سایر ملزومات عنوان کرد و افزود: کار عملیاتی این پروژه آغاز شده و تا نیمه دوم سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

*گاز رسانی به روستاهای شهرستان بستک

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان در ادامه از گاز رسانی به روستاهای شهرستان بستک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در راستای رسالت شرکت گاز استان و نیز ادامه روند بهره مندی شهرستان بستک از نعمت گاز طبیعی، گازرسانی به روستاهای دهنگ، آل کندی، تدروئیه و بگلرآباد از توابع شهرستان بستک در دست اقدام است.

پروین با اشاره به محرومیت زدایی و ارائه خدمات مطلوب به روستاییان بیان کرد: مجموعه شرکت گاز استان تلاش دارد تا با مساعدت و همکاری مسئولان استانی بتواند روند گاز رسانی به روستاهای شهرستان را تسریع کرده و زمینه های توسعه و آبادانی با شتاب بیشتری فراهم شود.

یادآور می‌شود، اجرای پروژه خط تغذیه و توزیع گاز برای روستاهای شهرستان بستک به طول 44 کیلومتر به مدت 360 روز در دست اقدام است.

 انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول