اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سنی شورای شهر همدان:

شهرداران در پروژه‌ها و درآمدها شفاف‌سازی کنند

رئیس سنی شورای شهر همدان با اشاره به ویژگی‌های شهردار موفق گفت: شهرداران باید در پروژه‌ها و درآمدهای شهرداری شفاف‌سازی کنند.

شهرداران در پروژه‌ها و درآمدها شفاف‌سازی کنند

کامران گردان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان نخستین اولویت کاری شورای شهر را انتخاب شهردار دانست و افزود: نداشتن درآمد پایدار یکی از مشکلات پیش روی شهرداری همدان است که باید با برنامه‌ریزی صحیح از ادامه این روند جلوگیری کرد.

وی جذب سرمایه‌گذار، بهره‌مندی از ایده و توان جوانان و ایجاد زیرساخت‌های توسعه گردشگری شهر را از راهکارهای افزایش درآمد شهر دانست.

رئیس سنی شورای شهر همدان ادامه داد: برخورداری از درآمد پایدار شهری باعث انجام به موقع پروژه‌های شهر و خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که شهردار آینده باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ گفت: داشتن استقلال فکر، اعتماد به نفس، ابتکار عمل، قاطعیت در کار و رعایت اصول اخلاقی از معیارهای انتخاب شهردار آینده است.

گردان میدان دادن به نخبگان و استفاده از تجربیات افراد را از دیگر ویژگی‌های یک شهردار موفق دانست و ابراز داشت: شهردار باید در پروژه‌ها و درآمدهای شهرداری شفاف‌سازی کند.

وی تکریم ارباب رجوع را مهمترین مطالبه مردم از شورای چهارم دانست و افزود: پیک زمانی کارهایی که در شهرداری در حال انجام است باید کوتاه شود زیرا این امر یکی از دغدغه‌های کنونی مردم است.

رئیس سنی شورای شهر همدان ابراز داشت: توجه به رفع مشکل ترافیکی، توجه به زیبایی شهر و همچنین مناطق حاشیه شهر از دیگر مطالبات مردم به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ساز و کار پاسخگویی شورا به مردم چه طور خواهد بود؟ گفت: به طور حتم در کمیسیون‌ها پاسخگوی مطالبات مردم خواهیم بود و از سوی دیگر هر یک از رؤسای کمیسیون‌ها روزی را برای پاسخگویی مستقیم به مردم مشخص خواهند کرد.

گردان در پایان از ارائه گزارش کار به مردم در هر سه ماه یک بار و یا هر شش ماه یک بار خبر داد.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول