اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده خبر داد

فعالیت 7 کارگاه آموزشی در فنی و حرفه‌ای خدابنده

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده گفت: 7 کارگاه آموزشی در رشته‌های مختلف در فنی و حرفه‌ای این شهرستان فعالیت می‌کند.

فعالیت 7 کارگاه آموزشی در فنی و حرفه‌ای خدابنده

معصومه مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به استقبال خوب بانوان از کلاس‌های فنی و حرفه‌ای کوثر خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده در راستای اهداف آموزشی خود از میان خواهران به صورت رایگان در رشته‌های مختلف کارآموز می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه در فنی و حرفه‌ای خدابنده هفت کارگاه آموزشی در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کند، تصریح کرد: نقشه‌کشی ساختمان، حسابداری، صنایع‌دستی، صنایع چوب، قالی‌بافی، خیاطی و رایانه جزو این کارگاه‌ها است.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده به آغاز کلاس کارور power point در پنجم مرداد ماه جاری اشاره کرد و اذعان داشت: پایان دوره این کلاس 24 مرداد ماه جاری است.

وی با بیان اینکه کلاس کارور power point در نوبت صبح برای بانوان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کلاس با 77 ساعت آموزش استاندارد و 14 نفر ظرفیت برگزار می‌شود.

مهدی‌زاده به برگزاری کلاس گلیم‌بافی درجه یک در فنی و حرفه‌ای خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره از 12 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود.

وی پایان دوره کلاس گلیم‌بافی درجه یک را 28 شهریور ماه جاری اعلام کرد و افزود: آزمون مهارت این رشته پنجم مهر ماه جاری است.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده به علاقه‌مندان کلاس‌های سازنده اسباب بازی چوبی اشاره کرد و گفت: این کلاس از اول تیر ماه جاری آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه زمان آموزش استاندارد کلاس سازنده اسباب بازی چوبی 330 ساعت است، اظهار داشت: این کلاس در نوبت عصر برای بانوان برگزار می‌شود.

مهدی‌زاده به برگزاری کلاس کاربر امور بانکی برای علاقه‌مندان رشته حسابداری اشاره کرد و افزود: این کلاس از 14 مرداد ماه جاری آغاز می‌شود.

وی پایان دوره کلاس کاربر امور بانکی را 18 مهر ماه جاری اعلام کرد و ادامه داد: این دوره در طول هفته در کارگاه حسابداری فنی و حرفه‌ای خدابنده برگزار می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده اضافه کرد: آزمون مهارت این رشته 17 آبان ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دوره کیف‌دوزی در فنی و حرفه‌ای کوثر خدابنده اشاره کرد و افزود: این دوره از 19 شهریور ماه برای علاقه‌مندان رشته‌های صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

مهدی‌زاده پایان دوره کلاس کیف‌دوزی را 13 آبان ماه جاری اعلام کرد و افزود: زمان آموزش استاندارد این دوره 238 ساعت است.

وی ادامه داد: این کلاس در نوبت صبح و در طول هفته برای بانوان برگزار می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای کوثر شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف می‌توانند در طول تابستان برای پرکردن اوقات فراغت از کلاس‌های فنی و حرفه‌ای استفاده کنند.

انتهای پیام/73008/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول