اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماهه نخست امسال صورت گرفت

آموزش حدود 18هزار مهارت‌آموز در فنی‌و‌حرفه‌ای اصفهان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست امسال 17 هزار و 704 نفر–ساعت از آموزش‌های خدمات، صنعت و بخش کشاورزی مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای استان استفاده کرده‌اند.

آموزش حدود 18هزار مهارت‌آموز در فنی‌و‌حرفه‌ای اصفهان

ابوطالب جلالی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای استان یکی از شاخص‌ترین مراکز فنی و حرفه‌ای در سطح کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: چرا که این اداره بیشترین ظرفیت و بالا‌ترین تعهد آموزشی را در بین ادارات آموزش فنی و حرفه‌ای موجود در سطح کشور دارد.

وی با بیان اینکه فنی و حرفه‌ای استان برنامه‌های خود را در بخش‌های دولتی و غیر‌دولتی به منظور پاسخگویی صحیح به مطالبات آموزشی افراد جویای کار در سطح شهر‌ها و روستا‌های اصفهان دنبال می‌کند، اضافه کرد: توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی در بین جوانان یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به عملکرد این اداره در سطح استان طی سه ماهه نخست امسال تصریح کرد: طی سه ماهه نخست امسال 17 هزار و 704 نفر–ساعت از آموزش‌های خدمات، صنعت و بخش کشاورزی مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای استان استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت هشت هزار و 346 نفر از کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در بخش دولتی در رشته‌های خدماتی، هفت هزار و 280 نفر در رشته‌های صنعتی و دو هزار و 78 نفر نیز در رشته‌های بخش کشاورزی آموزش‌های مهارتی لازم را دریافت کرده‌اند.

جلالی با اشاره به تعداد مهارت‌آموزان مراکز فنی و حرفه‌ای استان در بخش غیر‌دولتی تاکید کرد: همچنین طی سه ماهه نخست امسال آموزش‌های مهارتی مورد نیاز در بخش‌های کشاورزی، خدماتی و صنعتی به هشت هزار و 89 نفر مراکز فنی و حرفه‌ای استان در بخش غیر‌دولتی ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه فراهم‌سازی بستر‌های اشتغال از مهم‌ترین نیاز‌های امروز جوانان به شمار می‌رود، افزود: فنی و حرفه‌ای با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی توانمندی‌های جوانان جویای کار را در رشته‌های مختلف مهارتی برای ورود به بازار کار افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول