اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه خبر داد

پیش‌بینی 30 دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت در ایام تابستان 30 دوره آموزشی در این مرکز پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 30 دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه

مهدی حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: در راستای ارتقای مهارت و توانمند‌سازی افراد، دوره‌های آموزشی مختلفی متناسب با نیاز گروه هدف در مراکز فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود که در انتخاب مسیر شغلی افراد و جذب سریع در بازار نقش اساسی دارد.

وی ادامه داد: مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه نیز با ارائه آموزش‌های مهارتی در قالب آموزش‌های دولتی و از طریق آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد در طول ایام سال به ویژه در ایام تابستان در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیر مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بشرویه از پیش‌بینی 30 دوره آموزشی در این مرکز در ایام تابستان خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 540 نفر در دوره‌های آموزشی طرح اوقات فراغت مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه شرکت کردند.

حسنی افزود: در طرح اوقات فراغت، دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار شده که پیش‌بینی می‌شود امسال 360 نفر در این دوره‌ها شرکت داشته باشند.

این مسئول به برگزاری دوره‌های آموزش کامپیوتر در قالب طرح مهندسین فردا خبر داد و تصریح کرد: این دوره‌ها در رده سنی 7 تا 12 سال و به صورت چهار دوره در آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان در حال برگزاری است.

وی اذعان داشت: ارائه آموزش‌های مهارتی برای تمام اقشار از مهم‌ترین اهداف مراکز فنی و حرفه‌ای است که با توجه به کمبود فضای آموزشی و مشکلات تردد برای افراد روستایی، احداث خوابگاه شبانه‌روزی به منظور استفاده همگان از امکانات آموزشی این مرکز احساس می‌شود.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول