اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی آبادان خبر داد

اعزام 20 روحانی از قم به آبادان در ماه رمضان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آبادان از اعزام 20 روحانی مبلغ از قم به این شهرستان در ماه رمضان خبر داد.

اعزام 20 روحانی از قم به آبادان در ماه رمضان

علی هراسبندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی در این شهرستان در حال اجراست.

وی افزود: در این راستا آیین سخنرانی با حضور آیت‌الله خراسانی با موضوع سبک زندگی اسلامی از آغاز ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: همچنین در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر روزه‌داران و بیان مسائل اعتقادی و دینی به آنها اقدام به اعزام آنها به مساجد و حسینیه های نقاط مختلف شهرستان انجام شده است.

هراسبندی تصریح‌کرد: در این راستا 20 مبلغ از قم به آبادان اعزام شده و در طول ماه مبارک رمضان پاسخگوی مسائل مختلف مردم در حوزه دینی و اعتقادی خواهند بود.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر این 80 مبلغ بومی نیز از حوزه علمیه آبادان به تبیین آموزه‌های دینی در مساجد و حسینیه‌های سطح شهر خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آبادان خاطرنشان‌کرد: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اقامه نماز جماعت نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط مبلغان در ماه رمضان اجرا خواهد شد.

هراسبندی افزود: روحانیون و مبلغان شرکت‌کننده در این طرح به نقاط مختلف و مساجد و حسینیه‌های شهر و روستاها اعزام و به بیان مسائل و احکام دینی می‌پردازند.

انتهای پیام/72008/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول