اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب‌های قدر صورت می‌گیرد

برگزاری تعزیه در روستای تعزیه‌خوانان / ماه رمضان سلطانیه با تعزیه‌خوانی

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر گفت: مراسم تعزیه در روستای سلطانیه معروف به روستای تعزیه‌خوانان در شب‌های قدر برگزار می‌شود.

برگزاری تعزیه در روستای تعزیه‌خوانان / ماه رمضان سلطانیه با تعزیه‌خوانی

محمد بشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه پربرکتی است و برای همه ما خاطراتی را تداعی می‌کند، افزود: مراسم تعزیه در روستای سلطانیه معروف به روستای تعزیه‌خوانان با حضور هنرمندان برجسته کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این تعزیه که با عنوان تعزیه حسینی اجرای عمومی خواهد داشت، در شب‌های قدر در این روستا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که پیش‌بینی می‌شود جمعیت زیادی از آن استقبال کنند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر با اشاره به برگزاری تورهای نیم روزه رمضان‌گردی در ملایر اظهار کرد: در ماه رمضان افرادی که تمایل دارند به صورت نیم روزه و رایگان می‌توانند در یک تور از اماکن تاریخی ـ مذهبی و بقاع متبرکه ملایر بازدید کنند.

وی افطاری این تور نیم روزه را نیز در مجتمع پدیده الماس عنوان کرد و گفت: متقاضیان برای حضور در تورهای نیم‌روزه می‌توانند، ثبت نام کنند که در این راستا به ادارات سطح شهرستان نیز اطلاع‌رسانی شده است.

بشری در پایان سخنانش بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌هایی که در میراث فرهنگی برنامه‌ریزی شده است، ماه رمضان متفاوتی را در ملایر داشته باشیم.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول